Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 окт. 2007, 16:30 ч.

Моля за Вашето мнение!!!

  • 939
  • 18
  •   1
Отговори
Здравейте! Тъй като винаги съм намирала отговори на въпросите и грижите си в този супер форум, се обръщам пак към вас за мнение! Синът ми е почти на пет месеца, до скоро беше само на кърма, но от известно време суче по две три минути и повече не иска! И такааа - принудих се да додавам АМ - избрах Аптамил 1, а от една седмица давам Аптамил 2! Детето е с ужасни колики (поне според мен са колики), има ужасно миришещо и тъмно зелено ако (но по веднъж на ден, така че съм изключила диария) и се мъчи ужасно, а аз исках да почвам със зеленчуково пюре да захраня! Та въпроса ми е - какво може да му е и дали да взема отново Аптамил 1, въпреки, че е по-голям?

# 1
пропуснай да кажа, че и повръща, което никога не е стоял като проблем при нас

# 2
  • Мнения: 935
Според мен се консултирай с лекар, за да си спокойна. Да не би да не е от млякото, а от друго. А ако наистина е от него, вместо да му взимаш Аптамил 1, пробвай с друго мляко, например Фризолак 2 или Фризовом- който помага за доброто храносмилане, а също така намалява повръщането.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 241
Може да е от прехода от кърма към АМ и при нас се получи нещо такова пробвай с Нутрилон комфорт 1 страшно съм доволна от него!

# 4
  • Bapнa
  • Мнения: 757
На лекар задължително - той да ти каже с кое мляко да смениш и дали въобще е от млякото. Дано бързо се оправи бебо  Praynig

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 331
Възможно е да са колики. По принцип, върху опаковката на всяко АМ пише до кой месец може да се дава - аз използвам Нутрилон комфорт 1 - той е за до 6-тия месец, сигурно и Аптамил 1 е до тогава... Доскоро и ние бяхме със зелено ако и страшни мъки при изхождане - бях чела някъде, че е нормално да е така по време на коликите заради окислението, което настъпва в червата. Не знам дали коликите се дължат на прехода от кърма към АМ, това е най-добре да го прецени лекар- ние сме на АМ от втория месец и така или иначе си имахме колики. Зеленчуковото пюре може да е подходящо, ако има запек - да го разхлабят евентуално, но ако са колики само ще влошат положението. Според мен също е най-добре да пробваш с някакво друго мляко (или да продължиш а Аптамил 1, ако детето го е понасяло добре и докато е пило него е нямало такива проблеми), но вида на млякото обсъди с педиатъра си. При всички случаи ти пожелавам да се оправите скоро, знам колко ужасно мъчително може да бъде. Успех!  Hug

# 6
  • под голямата лоза
  • Мнения: 7 724
Според мен е от бързата смяна на храните...
...но се консултирай задължително с лекар.

# 7
  • София
  • Мнения: 5 778
Моят син от раждането си е на Аптамил-акото му беше все зелено и вонящо отвратително, даже ми е ставало лошо от тази гадна миризма!  Sick Sick Sick Също така се изхождаше веднъж на 3 дни. Повръщаше до 10-ия месец.
Захраних го от 5-ия месец със зеленчуково пюре и нещата рязко се подобриха.

# 8
  • В полето на неограничените възможности.
  • Мнения: 4 448
Според мен се консултирай с лекар, за да си спокойна. Да не би да не е от млякото, а от друго. А ако наистина е от него, вместо да му взимаш Аптамил 1, пробвай с друго мляко, например Фризолак 2 или Фризовом- който помага за доброто храносмилане, а също така намалява повръщането.

ФризолакЪТ не е по-добрия вариант, да не кажа, че е най-лошия!

Консултирай се с педиатъра си, той ще ти каже по-добре от нас! Peace

# 9
  • New Zealand
  • Мнения: 5 183
В твоя случай бих започнала захранването след седмица-две с оризова каша, а не със зеленчуково пюре. Аз и моят син, без проблеми като твоите, захраних на около 5,5 месеца с оризова каша.

# 10
  • София
  • Мнения: 941
Тъкмо реших,че коликите са свършили и към 4-ия месец захраних със зеленчуково пюре.Стой и гледай как детето започна отново да се дере.Та мисълта ми е да изчакаш със захранването малко.Фризолак не давай-той запича Naughty

# 11
  • София
  • Мнения: 3 069
Най-добре е да обсъдиш всичко това с педиатъра ви.
Той ще ви даде компетентен съвет.
Важното е да се изключи заболяване, което да съвпаднало със смяната на млякото.

# 12
  • София
  • Мнения: 438
Според мен е от смяната на млякото.На една позната внучето беше по същия начин при смяната на аптамил 1 с 2.  Затова постепенна смяна.   Simple Smile  Консултирай се с лекар,но според мен е от смяната,аз бих върнала 1-цата за да видя дали е това проблема.  Peace     

# 13
  • София
  • Мнения: 244
със сигурност е от ам по-принцип 2 слекция от млякото се дава след 6 месец а при вашите проблеми смени млякото знам че не е хубаво да се прави но мъчиш детенце аз минах на НАН и съм страшно доволна то е с бифиду бактерия и спомага за чревния такт доброто изхождае и повръщането

# 14
  • София
  • Мнения: 438
със сигурност е от ам по-принцип 2 слекция от млякото се дава след 6 месец а при вашите проблеми смени млякото знам че не е хубаво да се прави но мъчиш детенце аз минах на НАН и съм страшно доволна то е с бифиду бактерия и спомага за чревния такт доброто изхождае и повръщането
Нан е едно от най-запичащите млека! В началото бяхме на него но се запече и го смених на Аптамил,от тогава нямам проблеми.Аптамил се сменя с 2 на 4 месеца,не на 6,така пише ан кутията. Щом са го направили така значи има защо.  Simple Smile

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт