Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 12 окт. 2007, 14:19 ч.
  • Преглеждания  331  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 846
здравейте, дъщеря ми има налепи по гърлото.температурата 38.8  свалихме онзи ден със свещички ефералган, панадол и нурофен през определен интервал.от свещичките се изака 4 пъти вчера преди обед, после вечерта почна да приема azatril /sumamed/.днес само веднъж и дадох нурофен  и преди обед 2 пъти ака по кашисто.чета в листовките ,че навяскъде може да се получи диария.иначе е на 1г.6м. и понеже за пръв се разболя, и температура от както се роди не е качвала и никакви лекарства,антибиотици не е приемала.но тръгна на ясла,където изкара 8 дена и ... и понеже съм начинаеща доста се притеснявам.какво се прави и дали е нормално по меки изпражнения и по чести. вие колко дена след оздравяване смеете пак да ги пуснете на ясла? благодаря предварително.

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 709
Нормално е да има разстройство от антибиотика. Поне моя син е имал. Специално от азатрила - не, но от други.....в такива случаи му давам нишесте с вода. Направено на кашишка - ефекта е същия като на смектата.

# 2
  • София
  • Мнения: 3 149
Нормално е, и моят имаше редовно от антибиотика. Ако не е прекалено често и рядко изхождането, не давай нищо. Иначе това със суровото нишесте или смектата (или Ентерол) също върши работа и може да се приема заедно с антибиотика.
Давай много течности, за да не се обезводни и да се пречистват бъбреците и черният дроб, всичко друго не е притеснително.

# 3
  • Мнения: 846
благадаря ви. пие ,но не много заради болките в гърлото. вече и моето гърло боли и даже се чудя дали да не почна и аз антибиотик.

# 4
  • Мнения: 4 093
 Това може да означава и че антибиотика не и поняся и организма и се стреми да го изхвърли.  Peace

# 5
  • Мнения: 2 538
Това може да означава и че антибиотика не и поняся и организма и се стреми да го изхвърли.  Peace


Консултирай се с педиатър.

Доколкото си спомням  summamed се даваше три дни, а действието му е десет дни след  последния прием.
Ако не  ака прекалено често  можеш да даваш Смекта или Ентерол заедно с антибиотика.

# 6
  • Мелбърн, Австралия
  • Мнения: 3 116
Давам Ентерол при всеки прием на антибиотик. 1 пъти или 2 пъти дневно в зависимост от тежестта на ситуацията  newsm78

Ние от Аугментин такава диария си докарахме че после 2 месеца я влачихме, просто кошмар  Confused

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт