Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора

там, където каже сърцето

Мнения: 282
Преди три месеца си купих прахосмукачка Самсунг с хепа филътр от Техномаркет за 186 лева.
Хубаво смуче, много красив червен цвят има, но... работила съм с нея не повече от 5-6 минути за тези общо три месеца през останалото време виси в сервиза. Sad

Проблема е, че отзад капака, който придържа филтъра, като се нагрее малко от топлината на двигателя,  пада и прахосмукачката спира да работи. Sad

Занесох я в сервиза, стоя там седмица, върнаха ми я, включих я, изчистих точно половин хол и капака отново изхвръкна. Mr. Green

Нося я пак в сервиза, отново седи там седмица, връщат ми я - същата история. #Cussing out

За трети път я нося, този път вече ядосана, техника ми вика "кво да правя сега, що ги купувате тия боклуци".  Shocked
Викам му не съм купила прахосмукачка за 40 лева, та да знам, че е боклук, за 186 лева очаквам да работи поне 2 години, а и уж е известна марка /имам микровълнова, телефоните и те са ми Самсунг - досега не съм имала проблеми с тази марка/.
Пак я взема да я прави, нещо я нагрява, предупредих го, че ако пак клепне следващия път ще има скандал.

Отново седмица седя в сервиза, пак я взимам, пак същата история - отново успях да изчистя половин стая.
Онзи в сервиза ми вика: "ми такава е партидата, едни други хора идваха, ама скоро не са идвали, май нещо се отказаха".
Викам, значи така, идеята е да ме разкарвате докато ми писне. Пък той: "ми аз нищо не мога да направя, той управителя, ако разреши..."

Грабвам се, отивам при управителя, пък той любезен  Mr. Green- няма проблем, ще я сменим, само техника в сервиза да напише, че не подлежи на ремонт.
Пак бягам в сервиза, там майстора се дърпа - "ми, аз не мога да реша, управителя трябва да реши и не иска да ми пише, че не подлежи на ремонт този проблем.
Айде пак му я оставих, след седмица пак си я взех и няма смисъл да ви казвам резултата. #Cussing out #Cussing out #Cussing out

Нямам намерение да си оставям магарето в калта, в понеделник пак ще я нося, ама този път, ще има голям пушек.
Ако пак смятат да ме мотаят от сервиза към управителя и обратно, директно отивам в комисията за потребителите.
Не, че очаквам кой знае какъв ефект, ама защо да си мълча - тези прахосмукачки ги продават още и кой знае колко клиенти са набутани като мен и им писва да ходят до сервиза.

Най-гадното в случая е, че Техномаркет си знаят за проблема с капаците на тези прахосмукачки, но продължават да си ги продават на почти същата цена и въобще не им пука, че ще има разочаровани клиенти. #Cussing out

За себе си знам, че това беше последния път, когато купувам нещо от Техномаркет. #Cussing out
 
« Последна редакция: сб, 13 окт 2007, 01:14 от zara13 »
Цитирай

София... с надежда за преселение.

Мнения: 3 926
Ха, аз ако бях на теб щях директно на Господари на ефира да се обадя. ЗАщото ако не се раздуе от медиите няма как повече хора да разберат. А целта е да се знае от максимален брой хора, аз да се направи нещо. Тъпо, но факт - в тази държава трябва да те покажат "по телевизора", за да върже някой и да ис свърши работата Confused
Цитирай

София

Мнения: 2 437
Съжалявам.
Не е виновен магазина, а марката.
И аз имам един фотоапарат Самсунг, който е най-калпавата ми покупка до сега.
Също е купен от Техномаркет.
Но не ги обвинявам хората...те ми дават избор, а аз избирам. Какво, да им се сърдя, че няма да си изхвърлят стоката?  Е, как да стане?
Бия си главата в стената и знам, че повече компромиси с марките няма да правя.
Цитирай


Мнения: 90
Би трябвало да я сменят в сервиза, след като е дала 3 пъти един и същ дефект в рамките на гаранционния срок.
Прочети в гаранционната карта - при повечето марки го има това условие, но не съм сигурна за Самсунг - нямам техни уреди
Цитирай

там, където каже сърцето

Мнения: 282
Diana_T, ти направо ме разби.
Как да не е виновен магазина - много добре знаят какво продават и продължават да го правят.
Сега я гледам произведена е в Китай - кой знае какви евтини ментета на Самсунг продават на редовна цена с цел многократна печалба - това си е направо заблуда на потребителя.
Да, аз избирам, но не съм избрала най-евтинкото с цел да мина тънко, за да си трая, че изобщо не мога да го ползвам.

petyas,
уважаващите клиентите си магазини, сменят, ако нещо постъпи в сервиза няколко пъти.
Но Техномаркет явно не са от тях, защото сега научавам, че дори не регистрират официално постъпването на уреда в сервиза.
Просто майсторите явно имат забрана да признават, че нещо не е възможно да бъде поправено.
Не ми дават никаква бележка, че прахосмукачката е била на ремонт, отказаха ми да го впишат и в гаранционната карта - а това се изисква по закона за защита на потребитя. Правят го, за да не мога да докажа, че прахосмукачката е била многократно на ремонт.
А и да го докажа, щом не ми отказват ремонт, нищо не можело да се направи - това ми казаха по телефона от комисията за потребителите - можели само да ги тонят за това, че не водят на отчет ремонтите и май по този параграф ще трябва да ги гоня до дупка, че всичко друго било на добра воля.

И калпавите търговци не си хвърлят калпавата стока, докато има достатъчно балъци, които купуват от тях боклуците им и после се отказват да си търсят правата.




Цитирай

По-близо до звездите

Мнения: 274
http://www.kenanoff.com/blog/archives/129

Моля, заповядай!
Това е точно за ТВОЯ СЛУЧАЙ!Дано съм ти помогнала с нещо Hug
Цитирай

София

Мнения: 2 437
Но Техномаркет явно не са от тях, защото сега научавам, че дори не регистрират официално постъпването на уреда в сервиза.
Просто майсторите явно имат забрана да признават, че нещо не е възможно да бъде поправено.
Не ми дават никаква бележка, че прахосмукачката е била на ремонт, отказаха ми да го впишат и в гаранционната карта - а това се изисква по закона за защита на потребитя. Правят го, за да не мога да докажа, че прахосмукачката е била многократно на ремонт.
А и да го докажа, щом не ми отказват ремонт, нищо не можело да се направи - това ми казаха по телефона от комисията за потребителите - можели само да ги тонят за това, че не водят на отчет ремонтите и май по този параграф ще трябва да ги гоня до дупка, че всичко друго било на добра воля.

И калпавите търговци не си хвърлят калпавата стока, докато има достатъчно балъци, които купуват от тях боклуците им и после се отказват да си търсят правата.

Ами, няма и как да си потърсиш правата, след като не си изискала документ за това, че си дала уреда на ремонт. Балъците сме много  Laughing Само един сервиз ли има в гаранцията? Защо не пробваш на друго място?

И разбери, те ти дават право на избор, а ти избираш. Както е със салама в магазина. Докато има кой да купува калпав салам, той ще се предлага. Нищо, че е само рога и копита, всъщност.

Успех в начинанието и дано успееш да смениш прахосмукачката.
Не го приемай лично, такова ми е мнението по въпроса. Съчуствам ти, но е така. В днешно време е пълно с боклуци по магазините.
Цитирай


Мнения: 4 700
Еми вече zа пореден път се убеждавам, че не съм единствената недоволна от сервиzа и обслужването в Техномаркет. Редно би било ПОНЕ да сменят прахосмукачката с друг модел на таzи стойност. Продават си боклуците, въпреки че zнаят. А може и да  са купили партидата zа малко пари и да си продават тука боклуците.  #Cussing out #2gunfire
Цитирай

там, където каже сърцето

Мнения: 282
Kalinkata, благодаря.  bouquet
Много полезен линк, ще се възползвам от съветите.
Няма да ми омръзне да ходя да изисквам да ми решат проблема. Laughing
Цитирай

ВАРНА

Мнения: 663
Ние имаме тази, за нея ли става въпрос? Преди време имаше тема, че не се продават резервни филтри, изхаби ли се веднъж и край.
Цитирай

там, където каже сърцето

Мнения: 282
Формата е подобна, но капака на филтъра е сложен вертикално отзад.

Като поработи 2-3 минути капака на филтъра се откопчава и струята го изхвърля  заедно с филтъра на земята, прахосмукачката започва да бучи силно и след секунди спира и отказва да работи.

Като я купувахме, продавачката твърдеше, че се продават резервни, но този издържал поне една година.
Не съм проверявала дали наистина ги имат, но ако липсват такива на пазара, значи това е поредната лъжа на Техномаркет, за да си пробутат калпавата стока.
Цитирай

София

Мнения: 414
Много благодаря че предупреди!
Само да кажа според мене не е виновна марката - имаме една стара прахосмукачка самсунг при майка ми и много съжалих че сега купихме LG - изобщо не може да се сравнява, затова мислех да я дадем на бабата да си я носи и да си купим точно тази от която ти се оплакваш.
Иначе от техномаркета ние купихме един сд за кола който се счупи точно на следващия ден, но за щастие ни го смениха и то понеже нямаше същия с друга марка.
Цитирай


Мнения: 26 193
Може да е дефктна само тази  Rolling Eyes Такава ли е? Имам я от 9 години и никога не се е чупила, майка ми и тя си взе преди 3 години, с нейната също няма проблем.
Дано скоро си решиш проблема  Peace

... Не е виновен магазина, а марката ...

Имам микровълнова (от 6 г.), прахосмукачка (9 г,), монитор (1 г.) и телевизорна Самсунг (6 г.), за мен марката е просто номер 1  Peace
Цитирай

Ланкър, планините Овнерог

Мнения: 6 247
А може и да  са купили партидата zа малко пари и да си продават тука боклуците.  #Cussing out #2gunfire

Тц, те са официален вносител на Самсунг.
Цитирай


Мнения: 4 700
Да де, аz не каzвам, че не е Самсунг, а просто, че си пробутват скапаните партиди в България. Няма да са първите, няма и да са последните. Не твърдя, че е така, а само предполагам.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора