Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 95 отговора

Анкета

Ако Вие бяхте на мое място, бихте ли платили?

Въведи твоя глас

uk

Мнения: 532
Случката, описана по-долу поражда две мнения у мен и мира не ми дава. Обещавам, че ще се съобразя с болшинството от Вас и ще постъпя така, както то реши.
Какво се случи:
По време на работа с клиенти- майка, баба и две малки деца, посещавайки детски магазин, две продавачки предлагат, майката и бабата избират дрешки, а аз превеждам помежду им. Чува се страхотен трясък на счупено стъкло и писък да деца. Докато майката и аз, като най-близкостоящи, скачаме към децата, уверяваме се, че нищо им няма и успокояваме малките, аз долавям недоволството на служителките в магазина. Разбирайки ги напълно, мъча се да смекча положението и питам колко струва масата. Оставям визитка, след като кредитната ми карта бива отказана. Никак и въобще даже не си мисля, че мога да се откажа в последствие да платя сумата за щетата. Липсата на сумата в брой притесни особено работещите две жени в магазина и ми беше заявено, че ще ме посетят в офиса, за да я получат. Междувременно излязла от уплахата, опитвайки се да защитя децата, зададох въпрос на продавачките, защо изобщо държат стъклена маса в магазин за детски стоки, като стъклото ОЧЕВАДНО НЕ беше закрепено стабилно, а само поставено върху двата крака. Беше отговорено, че тази маса я имат от 7 години и нашите деца, т.е. българчета не пипат. Аз ги поздравих за късмета и за дългия "живот" на масата.  НО... това "НО" не ми дава мира. Кой всъщност беше ощетеният и защо изобщо дамите-чужденки дори и не заподозряха, че някой може да им поиска обезщетение за счупеното стъкло. С какво нашето общество е по-различно?
Едва успях да се измъкна от магазина, така или иначе не можех да платя в брой, а и не ми беше удобно да кажа на клиентите, че у нас искат пари за това, че поставят децата ни под угроза. Рано на другия ден получих обаждане от собственика на магазина с въпрос кога ще се разплатя. Потресена от липсата на каквото и да е чувство на съпричастност за случилото се на децата, аз зададох към него същите въпроси, които отправих към продавачките. Той пък беше потресен от своя страна за това, че получава негативно отношение. Няма да описвам словесната битка помежду ни. Сумата не е огромна, но огромно беше за мен разочарованието, че живея между хора, които не ги е грижа за нищо друго, но само за собствения им "бизнес". Това е често посещаван магазин от мен и децата ми, били сме щастливци, че на нас не ни се случи това, но как да постъпя, честно не зная.

Цитирай

София

Мнения: 9 014
Не плащай! Кажи, че ще подадеш жалба за това, че са уплашили децата и родителите им и ще търсите възмездие за нанесени емоционални щети. Спомени, че си се посъветвала с адвокат по въпроса.
Цитирай

при децата

Мнения: 3 405
Когато се излагат чупливи предмети за ползване от клиенти, вероятността да бъдат счупени е голяма. Магазинът би трябвало да си покрие щетата, пък ако искат после да я калкулират в цената на стоките.

Казвам Не, без продължението Smile
Цитирай

Му Кинд Оф Плаце

Мнения: 4 033
Много се дразня от несериозното отношение към обезопасяването  Confused
Мой фаворит е една табела, широко разпространена около варненските градинки-ръждива, ръбата, както си му е реда и на нея пише, че площадката не е за деца до 3 години без придружител или нещо подобно. Изкушавам се от идеята да пенсионирам тия табели в някой претопителен пункт по тъмна доба. Що неща претопиха, тия отвратителни ръжди още стърчат  ooooh!

По твоя въпрос, щом и си настоява, бих му дигнала патардия, бих го заплашила със съд и, ако си имам адвокатка-другарка, бих го почнала заради едната правда-Комисия на потребителите, всичко по реда си, пусто да е. Аман от тъпанери, такива случаи не са единични, за съжаление. Ай, ш`го в наглеца  Crossing Arms
Цитирай

Thornhill,ON Canada

Мнения: 743
Всеки нормален магазин трябва да е застрахован за щети.Щом не е ти нямаш вина,ами ако в магазина бяха само децата от тях ли щеше да вземе пари някой ?
Цитирай


Мнения: 3 612
...Разбирайки ги напълно, мъча се да смекча положението и питам колко струва масата. Оставям визитка, след като кредитната ми карта бива отказана. Никак и въобще даже не си мисля, че мога да се откажа в последствие да платя сумата за щетата. Липсата на сумата в брой притесни особено работещите две жени в магазина и ми беше заявено, че ще ме посетят в офиса, за да я получат. ...

Не zнам zа коя страна говориш, но в Германия, ако дете (деца) под 7 години счлупи нещо в магаzин, то родителите НЕ ТРЯБВА да плащат.

Аz сьм счупвала раzни неща (сещам се zа едно пюре на Хип) и не са ме карали да го плащам... но пьк в БГ сьс сигурност щах да го платя, та и недоволните фиzиономии на продавачките  и пр. щях да отнеса (ако се раzмине скандала де).
Тогава една жена дойде и го почисти. С това се приключи.
Цитирай


Мнения: 524
Не би трябвало да платите, застрашават децата, така, че те дължат извинение и да се благодарят, че не се е случил инцидент. Но все пак сме в България, а тук никой не мисли за децата.
Цитирай


Мнения: 2 567
Мисля, че никоя от двете страни не е напълно права.
Ако става дума за магазина, за който подозирам, ми е ясно за какво иде реч. Наистина се чудя тази маса как така може да бъде счупена от децата, ако те не лудеят порядъчно около нея. Не оправдавам слагането на чупливи работи, още по малко в детски магазини, но хората така са си решили и който влиза в магазина отчитайки този факт, би следвало да наглежда повече децата си.

Не ги оправдавам обаче за дебелоочието и всякаква липса на съпричастност. Все пак колкото и скъпа да им е тази маса е можело децата сериозно да се наранят. Можели са да покажат малко повече заинтересованост за състоянието им. А шефа вместо да се обажда да си иска парите за тъпата маса, е можело да се обади да се извини и да попита как са децата.

Като цяло май клоня към не заплащане. Може обаче да предупредиш приятелките си да са по внимателни, защото сигурно са свикнали при тях в магазините да няма подобни мебели, но тука си е практика.
Цитирай

uk

Мнения: 532
arrows, Мястото на действие е детски магазин, намиращ се срещу съда  Rolling Eyes в Горна Оряховица, България. Обещах на собственика, че няма да го пазя в тайна. На заинтересованите мога да уточня и името на магазина, след като го проверя.

Летисия, потърпевшите не са ми приятелки, а ми бяха клиенти и си заминаха по живо, по здраво за щастие. Не зная от къде може да се досещаш за къде става дума, след като чак сега обявявам мястото. Може би си чула за случая от друго място, както и да е.
Цитирай


Мнения: 2 567
Понеже знам, къде живееш и затова така предположих. А този магазин за детски дрехи се води най- добрият в града и предположих, че там си завела тези жени. А и като спомена за продавачките и като ги знам там, че са точно като описаните....   Mad
Както и да е де. Добре, че на децата нищо им няма.
Цитирай

PLOVDIV

Мнения: 141
Имат огромен късмет, че на децата им няма нищо, че не-дай си Боже те бяха пострадали да видим тогаз кой на кого и колко щеше да плаща smile3511
Цитирай

София

Мнения: 1 541
Слагането на подобна "мебел" в детски магазин е пълна лудост и на всеки нормално мислещ човек трябва да му е ясно това!!! Естествено, че децата ще тичат и даже може да се покатерят по глупавата им маса.....това е лесно да се предвиди  ooooh! Плащане ли?!?! Такъв колоритен скандал щях да им вдигна, че те щяха да я платят  #2gunfire Не стига, че заради тяхната безотговорност можеха да пострадат сериозно деца, че и обещетение ще чакат!
В България продължава да си стои онова соц мислене, че клиентът е длъжен на продавача, а не обратното, и докато не се застъпим за правата си няма да се научат!
Смятам, че не само не трябва да им плащаш, ами трябва наистина да се обърнеш към Защита на потребителите или друга истанция.

На мен в Хит ми се е случвало детето да счупи пюре и никой не ни накара да го платим, макар че аз предложиш, защото ситуацията не беше тяхна вина! Има светлина в тунела, ама е бледа на фона на общото  Peace

« Последна редакция: сб, 13 окт 2007, 00:12 от *MILADY* »
Цитирай


Мнения: 3 612
arrows, Мястото на действие е детски магазин, намиращ се срещу съда  Rolling Eyes в Горна Оряховица, България. Обещах на собственика, че няма да го пазя в тайна. На заинтересованите мога да уточня и името на магазина, след като го проверя.


В такьв случай ти пьк откьде накьде ще плащаш?  Shocked
Поzнавам Горна... та викаш как се каzва магаzина?
Цитирай

Тъпоград

Мнения: 138
arrows, Мястото на действие е детски магазин, намиращ се срещу съда  Rolling Eyes в Горна Оряховица, България. Обещах на собственика, че няма да го пазя в тайна. На заинтересованите мога да уточня и името на магазина, след като го проверя.


В такьв случай ти пьк откьде накьде ще плащаш?  Shocked
Поzнавам Горна... та викаш как се каzва магаzина?
Май и аз го знам магазина ...Хич не си давай зор да плащаш .. Всеки магазин трябва да си има осигуровка за подобни случаи ..
Цитирай

в тълпата

Мнения: 2 563
Според мен масата си остава за сметка на магазина, ако иска собственикът да си опази доброто име. Не че съм трошила кой знае какво, но винаги са ми казвали "няма нищо" и това е. Това в САЩ де, не в България. Спомням си как счупих резачката за хартия на първото си работно място и шефката ми щеше да припадне от шаш, като ме видя да й нося нова, купена с мои пари...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 95 отговора