Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 846
здравейте,дъщеря ми е на 1г6м. и от два дена е на азатрил / сумамед   / и днес се появиха дребни пъпчици.понеже не искам излишно да безпокоя лекарката , искам да ви попитам може ли да дам кларитин? благадаря предварително.За пръв път пие антибиотик.

# 1
  • Добрич
  • Мнения: 3 228
Аз бих "безпокоила" лекарката. Все пак, това е странична реакция от предписаното от нея лечение, трябва да я уведомиш за всичко!
Кларитина е доста силен антихистаминов препарат, не бих го дала по никакъв начин на децата си без консулт. Peace

# 2
  • Мнения: 2 003
когато детето е алергично към АБ ,той се сменя с друг,а не се дават противоалергични препарати.след това при друга нужда от АБ се предупреждава лекарят да не дава АБ от тази група

# 3
  • Мнения: 7 202
когато детето е алергично към АБ ,той се сменя с друг,а не се дават противоалергични препарати.
Съгласна съм наполовина:сменя се АБ,но и се комбинира с противоалергичен препарат.По-добре дай фенистил(на капки е)-той е по-подходящ за малки деца. Peace

# 4
  • Варна
  • Мнения: 5 312
Аз бих дала( и съм давала) Зиртек и задължително се обади на педиатъра Peace

# 5
  • Мнения: 846
говорих с лекарката, и каза че ни мисли че е от антибиотика.да  дам кларитин и ще видим утре. приятна вечер.

# 6
  • Мнения: 1 984
може да е температурен екзантем или накои кофти епителотропен вирус те имат навика да правят такъв ситен обрив, не бързаите да вините антибиотика.

# 7
  • Мнения: 846
мисля,че не е от антибиотика ,а е от температурата.днес да чукна на дърво ги няма. утре сме на контролен преглед и дай боже вече да сме здрави.

# 8
  • София
  • Мнения: 11 301
здравейте,дъщеря ми е на 1г6м. и от два дена е на азатрил / сумамед   / и днес се появиха дребни пъпчици.понеже не искам излишно да безпокоя лекарката , искам да ви попитам може ли да дам кларитин? благадаря предварително.За пръв път пие антибиотик.

Не е излишно! Обади се на лекар. Обриви не се диагностицират по интернет или от растояние.

# 9
  • Мнения: 846
да чукна на дърво вече вчера нямаше обриви,според лекарката те бяха от болестта от температурата, а не от антибиотика.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт