Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Sofia

Мнения: 3 696
Изписаха ми Утрогестан 3х1 за 5 дни за предизвикване на менструация. Минаха вече 3 дни, а още няма никой. Възможно ли е изобщо да не я предизвика или чак, когато минат 5те дни, ще ми дойде?
Вече доста се паникьосах. Confused
Цитирай
Изписаха ми Утрогестан 3х1 за 5 дни за предизвикване на менструация. Минаха вече 3 дни, а още няма никой. Възможно ли е изобщо да не я предизвика или чак, когато минат 5те дни, ще ми дойде?
Вече доста се паникьосах. Confused
Менструацията трябва да имаш СЛЕД като спреш утрогестана. Така че не се паникьоквай напразно, пий си 5-те дена и след това чакай.
Цитирай


Мнения: 1 829
Ако си беменна от него няма да ти дойде.
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 2 815
Менструацията идва няколко дни след спирането на Утрогестана, защото той всъщност е хормон - Прогестерон. Рязкото намаляване на нивото му в организма ти ще предизвика менструация. Обикновено това става 2-4 дни след спирането му.
Цитирай

Sofia

Мнения: 3 696
Благодаря много!!
Последните дни ме понаболява ниско долу, сякаш ще ми дойде и все съм на тръни да не се случи на неудобно място.
Бременна не съм. Naughty
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Идването на М става 3-6 дни след края на приема на препарата
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.