Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора
Здравейте. Одобриха ме за работа като касиер в ОББ. Бихте ли споделили как е натовареността там, до колко часа се остава вечерта (казаха ми, че раб. време е до 16.30h с клиенти, но след това се остава още). Малко се притеснявам защото имам бебе на 8,5 месеца, а освен това съм записала и магистратура. Детенцето ми ще се гледа през деня от бабите, а вечерта най- вероятно ще си я прибираме (още не сме го уточнили). Страхувам се дали ще се справям с толкова неща. Предварително благодаря за всички мнения!  Hug
Цитирай

Пловдив

Мнения: 741
Имам позната ,която напуска сферата на банката. Някой път се налага оставване до по-късно,но то е така ивдругите банки.Ако /да не чуе дявола/ не ти излиза касата  ще стоите и ще търсите причината. За ученето не съм им правили проблем, излизаше в отпуска за изпити и очни.Нямаше проблеми и с болничните,но пък прецакваш колегите си и те се сърдят Медал винаги има две страни.Опитай имаш 6 месеца изпитателен срок и тогава решавай окончателно ,сега са само догадки .Има напрежение,работиш с пари-отговорноста е голяма.Успех!
Цитирай

Burgas

Мнения: 160
Здравей. Честито за новата работа. Аз работя в ОББ от доста години. Натовареността не е малка, но то май вече навсякъде е така. Има определени периоди през месеца когато има повече работа и се остава до 6.30-7.00ч. /около 10-то число, когато се плащат осигуровките, около 15-то число, когато се плаща ДДС-то и когато се плащат задълженията по кред.карти/. Зависи все пак и в какъв клон започваш работа-в базисен или пълнофункционален. В базисните работата е по-малко. Ако имаш други въпроси питай-ще ти отговоря с удоволствие.
Цитирай
Благодаря за отговорите! didi to, казаха ми, че става дума за работа в новооткриващ се клон. Смяташ ли, че ще има проблем, ако се наложи да взимам болничен или трябва да ходя на изпити? Ако касата не излиза какво следва? Това оставане до по-късно малко ме притеснява, но май няма как. Казаха ми, че заплатата първите 6 месеца е една, а след това се увеличава. Така ли е наистина?  Все пак имам 6 месеца изпитателен срок да се разбере дали ще работя тази работа или не. Надявам се, че ще се справя, но само времето ще покаже. didi to, пиши моля те ако има нещо по- особено, че аз в момента не се сещам за друго, но съм сигурна, че ще имам доста още какво да питам.  Hug
Цитирай
Извини ме за анонимността, но не държа всеки да знае къде работя. За съжаление работя в централата на ОББ и не мога да дам конкретни отговори за касиерската работа, ето защо ще споделя някои лични мои впечатления, които може да ти помогнат за вземането на решение. Трупани са в продължение на близо 6 години.

+ "Банка" в CV-то стои много добре
+ Не познавам някого, който да не се е справил с изпитателния срок от 6 месеца
+ Имаш сигурни релани и навременно плащани осигуровки
+ На 15-то и последно число от месеца си сигурна, че по картата ти ще има винаги точно определената уговорена сума пари...
- ..., но средно 1/4 от брутната заплата отива за данъци и осигуровки - няма как!!!
+ Всеки месец получаваш шифриран фиша си за заплата по e-mail - препоръчвам да се разпечата и запази за справка
+ Имаш здравна застраховка (ади дано и за 2008 да има!)
+ Имаш униформа (за клоновете) - не се чудиш какво да облечеш
- Някои колеги не харесват униформата
+ Имаш преференции за банкови операции
- Някои нови продукти се тестват върху служителите, преди да излязат на пазара
+ Има няколко вътрешни сайта с много информация за четене
- Често нямаш време да четеш натрупаната информация
+ Започваш работа в нов клон => оборудването и мебелите, често и сградата, ще са чисто нови. Ще бъде приятно и чисто за работа.
+ Програмният продукт (Глобус) има много предимства...
- ..., но има и някои недостатъци
- Както са споменали колегите, "ужасните" дати 10-то, 14-15-то и последно число на месеца
? Официалното работно време е 8.30 до 17.00, от което 8.30 до 16.30 с клиенти. Това означава, че най-късно 8.20 трябва да си на работа и най-рано в 17.00 можеш да си тръгнеш
+ След време има възможност да се прехвърлиш на друга длъжност, ако не ти харесва тази - има вътрешен сайт с обяви за работа.

Това се сещам за момента. И някакви други въпроси...???
Цитирай

някъде в планината

Мнения: 584
за кой град става въпрос?
аз работя в ОББ Стара Загора,регистрирай за да ти пиша на лични Peace
« Последна редакция: ср, 17 окт 2007, 21:48 от мама Гали »
Цитирай
Благодаря ти отговаряща за изчерпателния отговор! Много ми беше полезна. Ясно ми е, че всяка работа има плюсове и минуси, но се надявам при мен плюсовете да са в повече. Само незнам как ще се разделя с моето бебче, но няма как. Надявам се също по-късно да премина на друга позиция,  но това само времето ще покаже. Предстои ми да се срещна с управителя на клона в който ще работя за да се уточнят подробностите, и след това може пак д се включа!   bouquet
Цитирай
Става дума за Варна.
Цитирай

някъде в планината

Мнения: 584
И аз съм от Варна, но сега живея в Ст.З., можем да се запознаем като си идвам към края на месеца.Пиши ми на atanasova_77@abv.bg.
Цитирай


Мнения: 148
Трябваше да споменете за проблемите в сървъра в централата на ОББ,особено около 10-15 число на месеца Sick  И ужасното недомислие с тези номера,с които се чака!И всеки ден се остава след 17.00
Цитирай

някъде в планината

Мнения: 584
ЕЙ МЕ НА току що се прибирам  Sad Crossing Arms.Но не се оплаквам от това.По скоро ме тормози психическото натоварване особено последните дни.
Цитирай
Мама Гали ти ме разби. Защо стоите до толкова късно, толкова много работа ли има? А ти касиер ли си?
Цитирай
Трябваше да споменете за проблемите в сървъра в централата на ОББ,особено около 10-15 число на месеца Sick  И ужасното недомислие с тези номера,с които се чака!И всеки ден се остава след 17.00

Относно проблемите със сървъра: това са вече детайли. И другаде се случва. Споменах, че системата си има недостатъци, а и не само аз писах за проблемите покрай специалните дати. По всичко се работи и дано да се справим скоро с проблема.

Относно системата с номерата: аз лично като клиент я одобрявам. Никой не се прережда. Никой не ми виси над рамото, надничайки в документа, който подписвам, и брой банкнотите пред мен заедно с мен. Осигурава се т. нар. "дискретност на обслужването". А и ме стимулира да ползвам електронното банкиране винаги, когато мога - по-бързо (и евтино!) е. Освен това много хора я одобряват. Да не споменавам, че така се следи работата на служителите и според мен се облекчават и самите служители (по мнения от колеги).

Относно оставането: не мога да взема отношение, тъй като не съм работила в клон.
Цитирай

някъде в планината

Мнения: 584
Мама Гали ти ме разби. Защо стоите до толкова късно, толкова много работа ли има? А ти касиер ли си?
Не не съм касиер.
Поне в нашия клон, те не стоят до късно, към 16:45 си приключват касите и към 17 си тръгват.
Цитирай
Цитат на: мама Гали

Не, не съм касиер.

Линейка  newsm78
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 31 отговора