Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 окт. 2007, 15:52 ч.
  • Преглеждания  2 566  Мнения  61  Онлайн  1
Отговори
Здравейте
Нека модераторите решат дали тук е правилното място на тази тема.

Наскоро се сблъсках с едно доста голямо некоректно и непочтено поведение на БТК като реших да НЕ СЕ СЪГЛАСЯ с едностранно променените от тях Общи условия на техния сайт. Моето решение беше да прекратя договора си като клиент, ползващ услуга.та БТК АДСЛ. През какви неволи и перипетии минах всеки може да прочете като изтегли  http://rapidshare.com/files/62804881/BTC_NEKOREKTNI.zip.html
 (файла е архив на документи и сканирани страници). Началото е описано във файла   odisea_Dupnica.doc в който са описани и различните приложения като факти.
Отварям тази тема с образователна цел и с надеждата, че ако има случаи идентични на моя, то опита ми ще е полезен за всеки тръгнал по този трънлив и труден път - прекратяване на АДСЛ Услугата. Всеки който реши и има време може да се запознае с подробното описание на "Дупнишката одисея" и да ползва приложените документи като подкрепа.
Надявам се, че поне с опита си ще мога да вдъхна вяра на хората, които като мен са заплашвани и манипулирани от БТК.
Желая успех и късмет на всички.

15.10.2007 г.   
Никола Дамянов

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 15 297
damianov.GK  , накратко с две думи си разкажи историята. А ние не сме ченгета да ходим да четем доказателства.

# 2
  • София
  • Мнения: 2 847
Линкът не е правилния май

# 3
Съжалявам ,но в момента нямам време ...Може би по късно !
Получих и ЛС с въпрос как се свалят документите ....Много е лесно!
"Как се тегли документа ... ?  ОК !
Цъкваш на линка който съм дал и отиваш в една табличка отдолу има бутон FREE  ,натискаш го и ти се отваря  нов страница ,в който център има четири големи букви/цифри ,които ги преписваш отдолу в малкото прозорче и натискаш бутона downnoad  .Всичко ще ти се свали на компютъра ,като е препоръчително е да го сейфнеш на десктопа /по лесно е/

Успех ! "

Целта ми е съвсем алтруистична и искам да помогна на хора ,които не са знаели какво подписват и как сега могот да се откачат от договорите си без неустойки.

Здраве и късмет на всички !

# 4
  • София
  • Мнения: 2 847
Е, Дамянов не така....

Пускаш тема за БТК, че са некоректни, а не ни обясняваш как, защо....караш ни да сваляме файлове на нашите РС-та...еми няма как да стане мой човек, страх ме е да свалям файлове ей така.


А пропо: И аз в момента яко ги псувам точно заради същата услуга, но с друг проблем.

# 5
  • София
  • Мнения: 5 374
Аз принципно като чуя БТК-гледам де залязва слънцето.
Достатъчен ми е стационарният телефон. ooooh! ooooh!
И некадърните им служители от колцентъра, дето като се обаждат за неплатени фактури, се държат като....пълни селяни, да ме прощавате за сравнението.

# 6
  • Мнения: 1 002
мен ако питате , човекът е някой ланаджия , дето се чуди как да спре отлива си на клиенти  Laughing

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 15 297
white_r  не са идеални БТК, може много да го е заболяло човека. Един приятел като чуе БТК подскача. Имаше много проблеми с АДСЛ.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 847

И некадърните им служители от колцентъра, дето като се обаждат за неплатени фактури, се държат като....пълни селяни, да ме прощавате за сравнението.


точно тях псувам в момента.
изхабих сума нерви да обяснявам на една какъв ми е проблема и в един момент тя ми вика - Може да се наложи да ме изберете отново, защото след определени минути системата пропада. И тъкмо да я питам как и е името и цък. Айде звъни наново, айде пак обяснявай.


Иначе проблема е с известяването за неплатени сметки. За адсл услугата (Ах Да Си Л....) всеки месец чинно получавам известие със сумата, но никакви данни за предишни неплатени сметки. И тъй като явно с мъжа ми нещо не сме се разбрали, аз съм си мислела, че той плаща, той си мислел, че аз плащам - всеки месец си идва известие, в което не пише да има предишни задължения, интернета си върви...е как да разбера дали има нещо нередно, вие ми кажете
Сега сумата е над 500, без лихви

# 9
  • Мнения: 4 437
Явно съм тъпа,защото това не можах да го сваля и това си е .

# 10
  • BE, 2260
  • Мнения: 5 540
Не знам какъв е проблемът на г-н Дамянов и нямам време да се занимавам с линкове, но когато подписвахме договор с БТК АДСЛ това лято, в договора пишеше, че ако реша да го прекратя, дължа всички такси до края на договора на 100%. Ако те прекратят договора поради невъзможност да ми предоставят услугата, май не дължа нищо, но и те не ми дължат неустойка.
Ако тези неща са ясни от началото, къде са подводните камъни?

# 11
  • Мнения: 4 437
Точно затова искам да прочета това дето е писал.

# 12
  • Мнения: 7 289
аз не виждам какъв е зора. общите условия са непроменими - като не си съгласен, не подписваш договор. ясно и точно.има и други доставчици на нет.

# 13
  • София
  • Мнения: 5 374

И некадърните им служители от колцентъра, дето като се обаждат за неплатени фактури, се държат като....пълни селяни, да ме прощавате за сравнението.



Иначе проблема е с известяването за неплатени сметки. За адсл услугата (Ах Да Си Л....) всеки месец чинно получавам известие със сумата, но никакви данни за предишни неплатени сметки. И тъй като явно с мъжа ми нещо не сме се разбрали, аз съм си мислела, че той плаща, той си мислел, че аз плащам - всеки месец си идва известие, в което не пише да има предишни задължения, интернета си върви...е как да разбера дали има нещо нередно, вие ми кажете
Сега сумата е над 500, без лихви

Офф топик-това, вашето, ми прилича на "хем та таковам, хем не съвсем". Mr. Green

надявам се, не съм те обидила с това сравнение....ама ми стана яко смешно. Mr. Green Mr. Green

# 14
Здравейте!
Съжалявам ,че не може да свалите документите ,но ако ми пратите мейл ще се опитам да ви ги закача.
Такаааа ... Накратко !
Всеки  ползуващ услугата АДСЛ се е вързал с договор с БТК и се е съгласил с техните общи условия публикувани но сайта им!
Капани колкото щеш /приложение7/,но кой ти чете като ти трябва нет и си на зор ,а рекламите се бълват по ТВ-то?

В заявлението–договор на клиента пише ,че ако БТК   ЕДНОСТРАННО промени общите си условия тя няма да ви уведомява ,а ВИЕ трябва да възразите в едномесечен срок ! ОК?
Значи ,ако не приемете общ.условия в срок договора между вас  отпада и няма неустойки !   Simple Smile

СРОКА ВЕЧЕ ТЕЧЕ И КРАЯТ Е 22.10.2007Г. !!! След това потребителите са приели безусловно всичко и са влезли в капана "доброволно".

Аз реших и откачих моят АДСЛ ,но искам да помогна с опита си на други ...

Жалко е само ,че има много платени журналисти и сайтове ,които крият истината за едностранно променените ОУ но БТК !
Досещате се защо ! Реклами ....пари ....

За сега проблема ми е с гласността !!! Simple Smile
Но няма да се откажа ...има още малко време и дано повече хора да отърват кожицата си ...

Поздрави !
 
 

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт