Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Моля ви за насока

  • 22 окт. 2007, 19:59 ч.
  • Преглеждания  741  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 802
Тъй като лекарите не обясняват много много, да не кажа изобщо, ще задам  тук на вас въпросите си, па дано има някой който ще ми отговори.
Въпросите ми касаят свекъра ми 57г. От юни 2007 е със хемоглобин 70. Изписвано му е само желязо. Във момента желязото е в норма, но хемоглобина е пак 70, освен това вече постоянно е със високо кръвно, (казали са му, че състоянието му е прединфарктно)   Shocked Във момента не пие лекарства за понижаване на кръвното, защото е диабетик и му пречели  Shocked ... Днес е посетил хематолог. Нищо! Не можела да му пусне никакви изследвания, защото пиел лекарства за диабет и изследванията щели да бъдат нереални, трябвало да спре лекарствата и тогава да му се пускат изследвания. Изписала му желязо.  Shocked
Според мен става нещо нередно обаче - много е жълт и отслабва. Почти през целия ден няма сили, отпаднал е. Апетит има. Съмнявам се за вътрешен кръвоизлив. И за още по- лоши неща, но не искам да са верни.  Rolling Eyes До момента не е лежал във болница във връзка със ниския хемоглобин.
Кажете ми, моля ви, къде, на какъв специалист трябва да отиде, защото за направления не може да става дума (все нямат), но и не са го насочили към никакъв специалист, където да иде на частен преглед, поне да се види къде е причината за този нисък хемоглобин.
Ще чакам отговорите ви за да го насоча на правилното място при правилния специалист!  Peace
Благодаря!

Реклама
# 1
# 2
  • Мнения: 1 802
nano Благодаря!

# 3
  • софия
  • Мнения: 245
Задължително си намерете добър специалист - най-добре вътрешние болести да поеме лечението и да уточни диагнозата.Много е притеснително , че отслабва особено ако се храни нормално+ ниския хемоглобин. Без да се плашиш , но без диагноза каквото и да му дават за хемоглобина не е сериозно. Успех и дано не е нещо лошо.

# 4
  • Мнения: 2 003
пиши после какво е станало.наистина е добре да е лекар вътрешни болести,а най-добре е в болница да му направят всички изследвания

# 5
  • Мнения: 1 802
Във момента е на ехографски преглед.
Дано наистина не е нещо лошо...

# 6
  • Мнения: 1 943
Дано новините са добри.

Ако все така здравето му продължава да е мистерия защо не посетите специалист за хемороиди, които в голям процент от мъжете се оказват причина за анемия.

# 7
  • Каварна
  • Мнения: 97
Съжалявам, че така се е получило при Вас. Само не доумявам защо са сбряни лекарствата за кръвното. Няма никаква връзка м/у тези за диабета и тези за хипертонията. Не искам да те плаша, но комбинацията от диабетик с хипертония не е никак добра. лекарствата за диабета не пречат и на хематологията (по никакъв начин), освен ако не изследвате кр. захар без да си е взимал лекарствата за диабета (тогава ще са повишени стойностите и). С този нисък хемоглобин сърцето, белият дроб, бъбреците.......абе всичко се мъчи...
Потърсете специалист по образна диагностика и хирург.
УСПЕХ.

# 8
  • Мнения: 1 802
Отговарям докъде стигнахме със здравословната мистерия на свекър ми.
От 2 дена е в болница. Откриха му тумор на бъбрека ...  Rolling Eyes

# 9
  • Мнения: 2 003
съжалявам за диагнозата .какво казаха лекарите-ще има ли операция. порови тук
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=rak&Number=194630 … mp;sb=5&part=

# 10
  • Мнения: 1 802
nano, засега е във болницата и му преливат кръв, хемоглобина му е още по нисък отколкото  преди няколко дена. Сега е 62...
Операция ще има, но първо трябва да нормализират доколкото могат хемоглобина, че със този нисък хемоглобин и дума във момента не може да става за операция.
Не знаем къде ще е операцията все още, но най вероятно във Варна или София...  Rolling Eyes
Благодаря ти за линка сега ще го разгледам.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт