Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 окт. 2007, 18:20 ч.
  • Преглеждания  849  Мнения  15  Онлайн  1
Отговори
Нуждая се от съвет, мога ли да пие Ескалепте, има ли странични ефекти!Вчера правих секс ,уж всичко нормално, не съм в овулация беше преди2 дни, и  приятеля ми не свърши в мен,но се притеснявам ужасно много.Моля ви кажете какво мислите!

Реклама
# 1
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Абе жени, кво ви става на първа страница 4 тема за това на коя приятеля й как е свършил и съответно въпрос "кво да правя". Ами внимавайте де. Къде сте тръгнали да се ...като елементарна култура нямате. Според мен въпросите трябва да са преди, а не след това.

# 2
Ами да така е, но то докато не стане никой не се сеща....И затова питам какво мога да направя в случая?

# 3
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Пий хапче, прочети малко и да ти у за урок. Колкото и да са страничните му ефекти е по-добре от аборт или едно нещастно дете.

# 4
  • София
  • Мнения: 7 071
Нуждая се от съвет, мога ли да пие Ескалепте, има ли странични ефекти!Вчера правих секс ,уж всичко нормално, не съм в овулация беше преди2 дни, и  приятеля ми не свърши в мен,но се притеснявам ужасно много.Моля ви кажете какво мислите!

Като не е свършил в теб, защо ще пиеш Ескапеле?

# 5
Ами защото ме обзема някаква параноя.Както си стоях и си помислих "Ами ако се е случило нещо?По добре сега да мисля отколкото посли/то по правилно е преди, но Embarassed"Та затова писах да чуя мнения какво мислят другите да не е само моя си лудост и да е безпричинно!

# 6
  • София
  • Мнения: 6 164
Ами ти по тая логика след всеки полов акт, ще лапаш хапче?! За пръв път ли ти е, или за пръв път не се пазите, или каква е причината сега да те прихване "лудостта" ти?

# 7
  • София
  • Мнения: 24
Ако ще си по-спокойна - пий едно хапче. Може страничните ефекти да не се проявят при теб.

# 8
  • Варна
  • Мнения: 10
Ами не е за първи път и всеки път някакъв стрес изживявам.Пих хапчета и пак се тормозя докато не дойде, с презерватив пак едно мислене му удрям.И сега защото е точно по време на овулация затова реших да пия, чудих се до 1,30снощи и накрая го изпих.Според мен не би трябвало да има нещо, но се га пък съм притеснена кога ще ми дойде и кви ще са последиците.И като чета тук много мнения ме хваща още по голяма паника.В повечето случаи има бременност, ами ако тогава се получат усложнения затова съм сега пак втресена.Днес ми стана лошо и припаднах, ужас сама се съсипвам.моля някой да сподели при него как е!

# 9
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Ами не е за първи път и всеки път някакъв стрес изживявам.Пих хапчета и пак се тормозя докато не дойде, с презерватив пак едно мислене му удрям.И сега защото е точно по време на овулация затова реших да пия, чудих се до 1,30снощи и накрая го изпих.Според мен не би трябвало да има нещо, но се га пък съм притеснена кога ще ми дойде и кви ще са последиците.И като чета тук много мнения ме хваща още по голяма паника.В повечето случаи има бременност, ами ако тогава се получат усложнения затова съм сега пак втресена.Днес ми стана лошо и припаднах, ужас сама се съсипвам.моля някой да сподели при него как е!
Е ама това вече е прекалено. Предлагам ти да спреш да правиш секс. Все пак човек избира по-малкото зло.
Я живей спокойно и най-вече спри да го мислиш.

# 10
  • DE
  • Мнения: 969
кари-кари, каква е тая параноя? На колко години си?
Или спри секса, или иди на гинеколог, за да ти разясни методите на контрацепция.

# 11
  • Мнения: 4 437
Аз отново съм възмутена.Момиче ти добре ли си?На опаковката не гледаш ли че пише,колко пъти трябва да се взима.Това след всеки сексуален акт ли мислиш да го пиеш,а?Като те е страх пий противизачатъчни.......ба*ти хората дето сте. ooooh! ooooh! ooooh!

# 12
  • Мнения: 1 964
Тези хапчета доколкото знам са хормонална бомба и неможе да питаш тук във форума какво да правиш.
Много безотговорно, много Crossing Arms

# 13
  • Мнения: 4 437
Да прави каквото иска...тя ще си бере последиците.Аз като гледам безотговорното й поведение и мислене  #Crazy

# 14
Момичета помолих ви за помощ, ако някой знае нещо! Знам, че съм постъпила безотговорно,знам че нямам оправдание, но искам да знам от тук нататък кво да правя.Мойта лекарка каза, че няма нищо страшно просто едно хапче?Какво мислите за това?!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт