Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 окт. 2007, 14:46 ч.

предозиране на Aptamil 1

  • 471
  • 4
  •   1
Отговори
 Привет на всички.

 Моля за малко инфо. Днес по погрешка предозирахме Aptamila. Вместо 4 мерителни лъжички сложихме 8. Не питайте как, но се случи. Въпросът ми е какви странични ефекти можем да очакваме сега? Много сме притеснени, Моля за инфо.

 Детето е на 2 месеца и няколко дни.

 Jorje



Последна редакция: вт, 30 окт 2007, 15:21 от Jorje

# 1
  • Белгия/София
  • Мнения: 27 527
Не се притеснявай, няма никакъв проблем. Единственото възможно, което може да се случи е запек. Но от един път не ми се вярва, няма страшно  Hug

# 2
  • София
  • Мнения: 11 654
Не вярвам, че от един път нещо може да му стане на бебето.
Ако редовно млякото се прави по-гъсто, отколкото е предписано на кутията (т.е. повече мерителни лъжички сухо вещество на определено количество вода), може да се стигне до запек.
Но само веднъж...... не мисля, че ще имате странични ефекти.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 209
нищо му няма, нали не се храни така редовно

# 4
 Благодаря на всички отговорили.

 Много се притесниме. Сега се надяваме всичко да мине без усложнения.

 Jorje

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт