Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 538
здравейте,ако на някой му се е получавало такова нещо,нека ми пише.В понеделник като станах сутринта лицето ми беше сухо и грапаво,гледам се в огледалото-цялото като на много ситни пъпчици,но не червени а с цвета на лицето,на врата,челото,бузите,ушите,не ме сърби,но ми е много неприятно.От какво може да е-ползвам козметика на Аvon i oriflame отдавна,сега съм с новия крем на avon-liiv,но го ползвам вече две-три седмици.Най-страннотое че и детето стана така-на 2г е,но той получи и червени обриви по бузите,за него лекарката каза че е алергия,но аз съм на 28г и досега не ми е известно да съм алергична,дори и към козметика.на някой ставало ли му е така и как се е оправил

# 1
  • София
  • Мнения: 1 153
И на мен ми се е случвало точно същото като при теб, не знам от какво, точно мислех да ходя на лекар и се махнаха от самосебе си, бях така една седмица някъде.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 538
аз също ще ходя на лекар защото не се махат,дали е възможно от противозачатъчни.

# 3
  • София
  • Мнения: 185
Привет, алергия е. може да е от храна, козметика, лекарства. Аз установих че при мен се получават от точн о определен антибиотик. Наложи се при боледуване да го пия и се появиха точно такива малки ситни пъпчици, най много по челото. Изчезнаха за няколко дни от само себе си, но спрях лекарството.

# 4
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Алергия е. На мен ми се е получавало от агресивна козметика. И като се има предвид какви марки козметика ползваш, напълно възможно е да е от тях.

# 5
  • Панагюрище
  • Мнения: 59
на мен това ми се получи от един крем за лице на евтерпа newsm11

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 538
сега питах и в темата за лененото семе дали не е от него,спрях и лененото семе и кремовете,сега ще видя какво ще стане.

# 7
  • София
  • Мнения: 19
100 % алергична реакция...не ми се вярва да е от лененото семе - и аз изчетох темата и друга инфо също....повечето отзиви са добри, отколкото лоши...моите лични наблюдения от лененото семе - определено действа при нередовно ходене до WC - поне засега!
Освен това след летния сезон, след изгаряне...или след по-интензивно излагане на слънце може да се получи такова нещо. Аз миналата година месец след лятната почивка с такава слънчева алергия се сдобих, че ми се вие свят...оправих се с дерматолог и антибиотик - но понякога пак ми избиват пъпчици - ужас Sad
НО ИДИ НА ЛЕКАР!!!!

# 8
  • Мнения: 1 426
Аз се докарах така миналата година от един крем на Avon-някакъв за зимата беше.Пих алергозан и смених козметиката.

# 9
  • София
  • Мнения: 7 061
И аз имах съвсем на скоро ситни подкожни пъпчици, но само на челото. Дерматоложката ми обясни, че причините може да са две - хормонални смущения или някаква алергия. При мен се оказа, че е заради агресивна козметика.

# 10
  • Пловдивъ
  • Мнения: 2 631
На мен ми се бяха появили по челото при пътуването ми от Турция към България в автобуса... От това, че си облягах челото на седалката пред мен....(от кой знае какви хора мръсотии и непрани дамаски).. После един месец не се махнаха  #Cussing out

# 11
  • София/Света на Диска
  • Мнения: 3 831
Или е алергия или е на хормонална основа.

# 12
  • София/Света на Диска
  • Мнения: 3 831
На мен ми се бяха появили по челото при пътуването ми от Турция към България в автобуса... От това, че си облягах челото на седалката пред мен....(от кой знае какви хора мръсотии и непрани дамаски).. После един месец не се махнаха  #Cussing out

Оф, направо изпитвам ужас, когато трябва да пътувам. Ужасно гадно е като видя мърлявите седалки, облегалки, подлакътници и още по-гадно, когато трябва да седна...  Close #2gunfire

# 13
  • Пловдивъ
  • Мнения: 2 631
На мен ми се бяха появили по челото при пътуването ми от Турция към България в автобуса... От това, че си облягах челото на седалката пред мен....(от кой знае какви хора мръсотии и непрани дамаски).. После един месец не се махнаха  #Cussing out

Оф, направо изпитвам ужас, когато трябва да пътувам. Ужасно гадно е като видя мърлявите седалки, облегалки, подлакътници и още по-гадно, когато трябва да седна...  Close #2gunfire

Да!!! А аз пътувах в гадния автобус 21 часа!  #2gunfire

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт