Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 ноем. 2007, 10:39 ч.

Изтръпване-на какво се дължи?

  • 1 144
  • 1
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 676
Здравейте!От време на време имам странно усещане по тялото, нещо като изтръпване и мравучкане по ръцете, горната част от тялото, понякога по краката.На моменти от него, имам чувството че не мога да си мръдна ръцете.По принцип кръвното ми е много ниско, в повечето случаи е под сто горна граница и 70 долна.Според вас от ниското кръвно ли се получава така или причината е другаде?Благодаря за отговорите.

# 1
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Да от ниското кръвно е. При ниско кръвно първо се снабдяват жизнено важните органи, а след това периферията. Ниското кръвно е също толкова опасно колкто и високото, въпреки че повечето лекари го омаловажават. Част от исхемичните инсулти се дължат точно на ниско кръвно.
Друга причина за такова мравучкане е силното нервно напрежение.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт