Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 4 923
Източник - нюз.бг


Десетки българи са блокирани на летище „Фиомичино" в Рим заради стачка.

Българите са със закупени билети за полет на Wizz Air по дестинацията Рим - София.
Те е трябвало да излетят днес в 15 часа от италианската столица за България. Полетът им е отменен, а за промяната пътниците разбрали от информационните табла на летището, съобщават потърпевши.

На място няма представител на Wizz Air, който да дава информация и да пренасочва хората.

От офиса на нискобюджетния превозвач в София им обяснили, че ще могат да се приберат в България с полет на компанията в 12 часа в понеделник и то при условие, че има свободни места.

Компанията не предлага компенсации на място или пренасочване към друг превозвач, нито поема ангажимент за осигуряване на хотел и храна. Въпреки, че причината за отмяната на полета е на Wizz Air, политиката на авиокомпанията не предвижда и не гарантира никаква помощ за пътниците.

Като обезщетение от софийския офис на Wizz Air предложили еднократна компенсация от 70 евро.

Пътниците са в изключително затруднено положение, тъй като голяма част от тях не разполагат с допълнителни средства за купуване на нов билет, настаняване в хотел и храна.

Въпреки, че причината за отмяната на полета е на Wizz Air, политиката на авиокомпанията не предвижда и не гарантира никаква помощ за пътниците.

Извадка от правилата за пътуване с Wizz Air, публикувани на сайта на компанията, прецизно формулират компенсации и права на клиента при отмяна на полета по вина на компанията или при закъснения. Компенсациите включват резервация за друг полет, получаване на кредит на стойност 120% от закупения вече билет, обезщетения за разходите по нощувка, храна и транспорт, както и обезщетения при закъснения на полети с два и три часа от по 250 и 400 EUR.



-------
п.п.
Преди пет седмици пътувахме с тази авиокомпания до Рим-Фиумичино и обратно. При нас се получи закъснение от 30-тина минути, през които нямаше представител на авиокомпанията в нашата "кошара", който да обясни дали изобщо ще излетим.


« Последна редакция: пт, 09 ное 2007, 18:16 от argun »
Цитирай

Abu Dhabi

Мнения: 7 987
те пък що стачкуват?

това са недостатъците на нискобюджетните превозвачи.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 595
Току що по новините по Би Ти Ви даваха за стачката. В по късните новини най явно ще повторят.
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
те пък що стачкуват?

това са недостатъците на нискобюджетните превозвачи.
поне  не те е яд че си дал много пари.
А като стачкуват Ер Франс какво чудо е? Два пъти съм им хващала стачка, висяла съм с часове на летището, изгубени багажи..
Цитирай

Paradise

Мнения: 3 084
Стачкуващите са летищните работници на летище Фиумичино.
Не знам защо се говори за стачка на Wizz Air.
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
Стачкуващите са летищните работници на летище Фиумичино.
Не знам защо се говори за стачка на Wizz Air.
Tова вече е друг въпрос и май за такива случаи компенсации няма.
Цитирай


Мнения: 4 923
В деня, когато пуснах темата, информацията беше, че стачката е на Уиз еър.
Цитирай

София

Мнения: 795
Стачката си е на летищния персонал, не на авиокомпанията, и за съжаление с никоя компания не си застрахован от подобно нещо. Преди 2 седмици хванах стачка на Шарл дьо Гол, ами беше ад, 50% от полетите на Еър Франс бяха отменени, които излетяха, бяха с поне 2 часа закъснение, забрави да хванеш връзка някъде, пълен хаос и кошмар.
ПОне наистина, както каза Монда, не те е яд, че си дал много пари.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.