Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 ноем. 2007, 10:17 ч.

Цикъл и Ескапеле

  • 1 278
  • 4
  •   1
Отговори
Здравейте!Нуждая се от съвет.Последният ми мензис беше на 24.10.На 5.11 правихме секс със съпругът ми и се оляхме.Веднага(три часа)след това взех Ескапеле за всеки случай,и каква беше изненадата ми когато пак ми дойде на 10.11 и не леко кървене а направо мензис.Объркана съм.Сега не зная кога ще ми дойде.На 03.12 пътувам зад граница и изобщо не искам да съм в мензис.
Въпроса ми е кога да чакам М?Добре ли ще е да взема противозачатъчни за да съм сигурна,че сега щом пак ми е дошло,ще ми дойде след 28 дена?Това е като сигурна мярка.Как ви се отразяват на вас това хапче?
Благодаря за отговорите предварително. Hug

# 1
  • В полето на неограничените възможности.
  • Мнения: 4 448
Когато се вземе такова хапче, има възможност за преждевременно "идване" на цикъла. Това значи, че евентуалната бременност е предотвратена - хапчето си е свършило работата и е спукало яйцеклетката, която е можело да бъде оплодена. От датата на идванвто си смятай до следващият цикъл. Това е!  Peace

# 2
  • Мнения: 837
Противозачатъчните,които са за след полов акт,като Ескапел и Постинор дуо съдържат много високи дози хормони и могат да объркат цикъла ти.Изчакай да дойде следващият ти редовен мензис и тогава прецени какви противозачатъчни мерки ще вземеш

# 3
  • в Надежда-та
  • Мнения: 4 926
 newsm78 я на лекар, съвсем ще го шашнеш този свои организъм Crazy

# 4
и аз използвах ескапеле дойдеми на третия ден след като го пих течеми нормално около 5 дни и след това отново ми дойде два дни преди дата на която трябваше да ми дойде.във форомите четях страшни нещта за ескапеле но при мен всичко е нормално.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт