Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Имуностимулатор.

  • 12 ноем. 2007, 11:28 ч.
  • Преглеждания  446  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Казанлък
  • Мнения: 161
Здравейте!Синът ми ,който е на 2г.7мес.вече 20дни пие AD liquid for kids .От 2 дни му се появиха ситни пъпчици по гърба.Въпросът ми е възможно ли е това да е алергия от сиропа.Този сироп дава ли някакви алергични реакции?Благодаря ви предварително.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Не съм срещала такова усложнение. Сиропът се пие 3 х 5 мл - 15 дни и 15 дни се почива. По принцип е на билкова основа и би могло да има и такъв страничен ефект, но до сега не съм виждала. newsm78

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт