Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 ноем. 2007, 18:20 ч.

Случвало ли ви се е нещо подобно

  • 566
  • 5
  •   1
Отговори
Здравейте. Надявам се да можете да помогнете или поне да ме насочите.
Историята е малко по-дълга и може би няма да успея да изброя всичко. Опитвам се да си обясна на какво се дължи напълняването ми през последните няколко 9 месеца, при все че не съм променила особено начина си на живот. Как да възвърна формата си?

От началото на год до сега съм качила може би 2-3 кг, но за разлика от предишни години не отслабнах през лятото. Аз съм на 27 год, не съм раждала. В началото на год се разделих с приятеля си. Покрай него трошах много нерви, а аз като съм нервна слабея. После имах доста други стресови ситуации и не съм качвала кг. Изведнъж всички ангажименти намаляха, намерих си нов приятел, с който се чувствам спокойна. Пак си бях във форма. Започнах да вземам противозачатъчни - от тях определено качих кг (вземах ги около 4 м), но вече 1 м съм ги спряла и не мога да се върна в предишната норма. Знам че за някои от вас тези 2-3 кг им се струват смешни, но аз съм под 1,60 и за мен тези кг ми повлияват върху размера на дрехите. Старите дрехи или са ми тесни или изобщо не ми стават. Не че не се харесвам в по-голямото си тяло, но някак си се стресирам, че трябва да си подновя гардероба.
Аз не правя диети и за напред нямам такова намерение. Виждала съм прослувутия йо йо ефект върху приятели и роднини. Винаги съм се хранила според това, което организма ми подсказва. Не спортувам активно, но ходя почти всеки ден по 1 час пеша или по някои друг ден в седмицата правя упражнения по 30 мин . Вечер не прекалявам с храната, не си спомням от кога не съм преяждала. Бих казала, че спазвам някакъв си мой утвърден стериотип на хранене. Не закусвам, но почти всяка сутрин пия чай с мед, плод или кисело мляко.

На някои от вас случвало ли му се е на моите години или някъде около тях да стане по женствена и какво мога да очаквам. Метаболизма се забавя към 25тата год и т.н, но не знам дали това е истинската причина и все се питам защо точно сега?

Ако някои може да сподели собствен опит ще съм много благодарна.

Благодаря на всички

# 1
  • София
  • Мнения: 1 479
Ако имаш възможност, почни да спортуваш по-активно! Това ще ти помогне!

# 2
  • in my dreams
  • Мнения: 4 680
Фитнес  bouquet

# 3
да не си бременна,след хапчетата барзо се забременява. Embarassed

# 4
  • София
  • Мнения: 2 818
Първо, явно си качила от хормоналните таблетки.
Второ, за да се адаптира организмът към прием на хормони, му трябват 6 месеца.След това изчезват нежеланите странични ефекти/или се засилват/
След спиране на противозачатъчните, са нужни поне 3 месеца, за нормализиране на хормоналните нива.

Така че, явно просто трябва да изчакаш още един-два месеца, после в рамките на още толкова, килограмите ти ще се нормализират без да полагаш някакви специални усилия.
А ако се сложиш на диета, ще ги махнеш по-бързо, ама нали не искаш.А и всяка диета влече след себе си напълняване, после друга диета....
По-добре изчакай, а после, ако не падат, ще мислиш и в тази посока.
Фитнесът, който ти препоръчват, си е хубава работа по принцип, това всички го знаят.

# 5
Мерси за мненията.

Определено не съм бременна, защото се предпазвам по друг начин.

Не се справям със спорта много добре, но ще почакам да видя дали отражението е само от хапчетата. Между временно съм ограничила някои от храните и ще видя какъв ще е резултата.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт