Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София, Стрелбище

Мнения: 189
Малката в 5к вдигна температура... към 37 и 5... и така до понеделник я качваше и смъкваше, започна да кашля, започнах да и пръскам OLYNTH  и да и давам Проспан... и Нурофен за температурата... Но в понеделинк сутринта пак вдигна и кашлицата стана още по-гадна... В понеделник педиатърката ни изписа ЗИнат - антибиотик, заради зелените сополи и кашлицата...
Странното е, че още от уикенда (преди антибиотика) по лечицето ис е появи обрив... и сега стана повече и има някоя заблудена пъпчица по крачето по бедрата и  на вратлето на едното място... Не знам дали не е алергична реакция към Зината... въпреки, че ис е появиха по лицето още преди това... Да не е скарлатина се чудя... Но пък с тая ниска темпратура... Не е била отпаднала... През цялото време си играеше и тичаше и се хранеше дори... Не е и повръщала... Според лекарката този обрив по лечицето е от сополите и дето се пипа с мръсни ръчички... ама не знам и аз... А да и освен това е супер кисела и неспокойна, нервничи и недоволства, не иска да спи...Но пък иначе сиспинка спокойно... сега я гледам, че има още някое петънце... Да не би пък да е алергична реакция?
Цитирай

София

Мнения: 29 936
ходете пак на лекар. Обикновено шарките избиват с много по-висока температура. Мисля, че при скарлатината може да има обрив и по гърлото.
При мен алергичната реакция към един антибиотик (скоро я направих) се изявява 1 час след приема му. Първо ми подпухват очите, устата, обривам се най-често по бедрата. при алергична реакция към антибиотик може да има и повръщане.
Ако се притесняваш за нещо врътвай телефон на педиатъра и бягайте на лекар.
Цитирай

София

Мнения: 326
Може бе тези обриви трябва да се видят пак, но щом ги е имала и преди антибиотика???Нашата лекарка отдава подобни на зъбки и наистина съвпадат с растежа им.Ако не се засилват, не се тревожи, изчакай,но за всеси случай спри за няколко дни яйца и цитриси, за да не се провокира ако е алергия.На нас поне това ни помага.
Цитирай

София

Мнения: 326
http://www.bg-mamma.com/viewtopic.php?t=24152
Виж и тук
Цитирай


Мнения: 1 250
Мисля че е възможно и алергична реакция.

Ако пробваш с някой противоалергичен сироп (например кларитин), дали ще е удачно? Дали ще подтисне проява ако е шарка?

За да ви изпише антибиотик, тя е имала някакво основание - я прекомерно червено гърло, я някакви хрипчета. Така че спирането на зината вероятно е проблем. Вариант е и смяната на антибиотика с друг, но не е гаранция, че няма да прояви алергия и към другия. Пила ли е друг път антибиотик? При всички случаи си е добре да я види педиатър. Ако се съмняваш в мнението на твоя, попитай и друг педиатър (ако имаш възможност), кажи какво ти е казал първия и го обсъдете - възможно ли е да е само от хремата и мръсните ръчички.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.