Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бебета
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

PLOVDIV

Мнения: 141
Здравейте момичета искам да ви споделя мойте притеснения и да ви помоля за съвет,значи във вторник сложиха на сина ми две ваксини -ДТК и ПОЛИОМИЕЛИТ и двете инжекционно той е на 1 година и 5 месеца и сега в петък в 4 часа сутринта го пипнах и има температура 38,3 дадох му Панадол и сега спи през деня не е имал някакви симптоми които да са придружени с температура страх ме е да не получи някакво усложнение от някоя ваксина или да не би да се разболява и като е толкова скоро след ваксина да е опасно ,в чера сутринта и гледах и по Нова ТВ за един татко който разказа как детето му е получило усложнения след ваксина полиомиелит и вече 1 година и половина детенцето му не е добре и след това косата ми настръхна и сега с тази температура съм направо в паника и само да се съмне и ще се обадя на Личната лекарка защото съм много притеснена просто исках с някой да споделя в този късен час ,нека тези от вас които са изкарали настинка толкова скоро след ваксина да пишат моля ви ,страх ме е за моя зайко дано това неразположение да няма нищо общо с тези ваксини. Sad
« Последна редакция: пт, 16 ное 2007, 04:50 от miki i viki »
Цитирай

Велико Търново

Мнения: 5 507
Много деца вдигат температура след ваксина,но не мисля,че има нещо притеснително!
Цитирай


Мнения: 676
Едва ли в случая има нещо общо с ваксината, по принцип нашата лекарка препоръчва преди да се сложи ДТК да му даваме превантивно Панадол или Нурофен, защото може да вдигне температура от нея, но при вас е минало доста време, пък и децата докато спят имат малко по-висока температура, така че не се притеснявай.
Цитирай

Варна

Мнения: 472
И двете ми деца са правили реакция към ваксините,която се състои във вдигане на Т и неспокойство.
Т се вдига около 5-6часа след ваксината.Възможно е и вечерта,и най-късно на следващия ден.
Ама два дни след това си мисля,че е нещо друго.
Не се притеснявай всичко ще бъде наред.Най-много да изпиете някой АБ.

Пиши как е бебчето. Hug
Цитирай

София

Мнения: 508
Надявам се вече детенцето да е добре. Температурата е често срещано явление след ваксина.
Цитирай

в очите на двама мъже

Мнения: 1 367
Не съм лекар,но мисля,че преди ваксина не трябва да се дават лекарства от типа на Панадол или Нурофен,защото ако има симптоми на незарположение,те ще ги притъпят и могат да заблудат лекаря,че детето е напълно здраво и готово за ваксина. Моят син прави ваксина ДТК преди няколко дни и за пръв път в живота си вдигна Т.Редувах през 4 часа Панадол и Нурофен по съвет на нашата лекарка и за един ден я свалихме.Но ти вече си говорила с лекар,дано детето да е добре.Стискам палци!   bouquet
Цитирай

Варна

Мнения: 1 838
ДТК-то е вдигнало температурата. Поне такава реакция има при сина ми. Полио-то нали е убита ваксина вече. На сина ми му сложиха мъртва, но не заедно с ДТК. На 1.4г полио, а на 1,6г ДТК. Пиши как е бебето, стискаме палци Praynig
Цитирай

Варна

Мнения: 62
И аз съм сигурна, че нашата мама вече са я успокоили /след като е говорила с личната си лекарка/. Но съм съгласна с мнението на danito 78, че е малко късничко за реакция от поставените ваксини.Въпреки, че ВСЕКИ организъм си реагира индивидуално...

Цитирай

PLOVDIV

Мнения: 141
Здравейте иска ми се да кажа 4е  съм по спокойна но исината е 4е не съм ли4ната лекарка каза се 4е  от ваксината макар и да са минали  3 дни от както ни я сложиха и каза да редувам на 4 4аса панадол и нурофен за температурата
Цитирай

в очите на двама мъже

Мнения: 1 367
Аз ти писах по-горе същото.Направи го и ще видиш,че ще смъкнеш температурата.Може също да му сложиш мокри кърпички на челото,китките и петичките,но задължтелно и на трите места едновременно.Давай му повече течности да пие и не се шашкай.Ако вдигне много,над 38,5 например,можеш да го завиеш от гърдите надолу във влажен чаршаф.Това са бабешки методи,но са изпитани и работят.Стискам палци бързо да мине.
Цитирай

София

Мнения: 4 266
Здравейте момичета искам да ви споделя мойте притеснения и да ви помоля за съвет,значи във вторник сложиха на сина ми две ваксини -ДТК и ПОЛИОМИЕЛИТ и двете инжекционно той е на 1 година и 5 месеца и сега в петък в 4 часа сутринта го пипнах и има температура 38,3 дадох му Панадол и сега спи през деня не е имал някакви симптоми които да са придружени с температура страх ме е да не получи някакво усложнение от някоя ваксина или да не би да се разболява и като е толкова скоро след ваксина да е опасно ,в чера сутринта и гледах и по Нова ТВ за един татко който разказа как детето му е получило усложнения след ваксина полиомиелит и вече 1 година и половина детенцето му не е добре и след това косата ми настръхна и сега с тази температура съм направо в паника и само да се съмне и ще се обадя на Личната лекарка защото съм много притеснена просто исках с някой да споделя в този късен час ,нека тези от вас които са изкарали настинка толкова скоро след ваксина да пишат моля ви ,страх ме е за моя зайко дано това неразположение да няма нищо общо с тези ваксини. Sad

явно си пропуснала информацията, че когато на това детенце му е слагалагана ваксината е била на ЖИВА, НА КАПКИ.
Вече след март-май месец миналата година се слага инжекционно полио което е убито
Цитирай

под голямата лоза

Мнения: 7 727
Абсолютно нормална реакция на организма, след ваксина.
Не се притеснявай- няма нищо обезпокоително Hug
Цитирай

PLOVDIV

Мнения: 141
Здравейте от ново от снощи Вики има и разстройство дано да сте прави че това е нормална реакция на организма той и при другите му ваксини ми е вдигал температура но само през първите 24 часа а този път се повиши температурата чак на 3 ден от както го ваксинираха , и да този  път ваксината не беше на капки а инжекциозно както казва и  "Desem" благодаря на всички дано скоро да мога да са включа с добри новини
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.