Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

PLOVDIV

Мнения: 141
Здравейте  искам да ви споделя мойте притеснения и да ви помоля за съвет,значи във вторник сложиха на сина ми две ваксини -ДТК и ПОЛИОМИЕЛИТ и двете инжекционно той е на 1 година и 5 месеца и сега в петък в 4 часа сутринта го пипнах и има температура 38,3 дадох му Панадол и сега спи през деня не е имал някакви симптоми които да са придружени с температура страх ме е да не получи някакво усложнение от някоя ваксина или да не би да се разболява и като е толкова скоро след ваксина да е опасно ,в чера сутринта и гледах и по Нова ТВ за един татко който разказа как детето му е получило усложнения след ваксина полиомиелит и вече 1 година и половина детенцето  му не е добре и след това косата ми настръхна и сега с тази температура съм направо в паника и само да се съмне и ще се обадя на Личната лекарка защото  съм много притеснена ,страх ме е за моя зайко дано това неразположение  да няма нищо общо с тези ваксини. Вие как мислите опасно ли е ако се разболее толкова скоро след ваксина.Благодаря ви предварително
« Последна редакция: пт, 16 ное 2007, 05:00 от miki i viki »
Цитирай


Мнения: 5 760
Тази температура е малко възможно да е от ваксините. най-вероятно е вирусна инфекция- в момента има такава вирусна вълна. Не е най-доброто, че е близо до имунизацията но няма место за тревоги. Давайте поне 24 ч 4 х по 5 мл Нурофен и вит.С  от 2 мл. веднъж дневно, докато се овладее вирусната инфекция.
Жалко, че ТВ се ползва за да насажда страхове у майките Rolling Eyes newsm78 #2gunfire
Цитирай

PLOVDIV

Мнения: 141
Благодаря ви много bowuu
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.