Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравни заведения, специалисти
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 260
Нека споделя с вас моят много лош опит с медицински център Хипократ на улица Нишава в квартал Бели брези от днес (имайки предвид, че аз дори не успях да вляза на предварително записания си час). Много съм разочарована и с цел да спестя част от излишната емоция на този пост, ще се опитам да обобщя по точно какво ме потресе толкова във вида на темите, които пишехме по литература в началния курс.

Увод Smile
Записвам си снощи час за днес сутринта в 10 часа и тъй като отивам на първичен преглед изрично ме питат за телефонния ми номер, ако нещо се случело, което ми прави добро впечатление и си казвам "ок, частно лечебно заведение, добре".

Изложение :ооооо
1. Отварям външната врата.... И ме лъхва унищожителна миризма на хлор. Няма значение, че би могъл да дойде на консултация алергичен човек и че най-малкото е изключително отблъскващо да те посрещне задушливата миризма на белина, с която в този момент мажат по пода. Казвам, че ще чакам навън, имайки предвид че е свежо, хладно и слънчево, а и да не се натряпваме в чакалнята.
2. Самият факт, че за хигиенизиране се избира времто, когато активно влизат и излизат пациенти, ме учудва, тъй като първо пречи, второ нищо не се чисти особено като непрекъснато с минава отгоре и се разнася мокро (и вонливо, както стана ясно) навсякъде. Чистотата обаче е оставена в ръцете на една типична стара леля, което за съжаление предпоставя фактите.
3. Аз съм дошла 2 минути преди 10 часа и в 10.10 влизам, да се "информирам" как вървят нещата и докога ще трупам тен на зимното слънце. Оказва се, че предишна пациентка закасняла с 40 минути и те все пак я приели, така че всички следващи трябва да висят като прани гащи и да чакат. Тук вече хич не съм доволна, тъй като няма ясно виждане колко още време ще се чака. В 10.20 пак си водим същият разговор и обяснението е "о, вие не се притеснявайте, след вас часът е свободен и на докторката няма да й се обърка графика....". След още 5 минути пълно безразличие от рецепционистката им казвам, че ще си тръгвам "ами, добре, то си е ваша работа...." А защо питам аз ми записваха телефона, щом не ми се обадиха, да ме уведомят, че пациентите влизат с такова безобразно закъснение?

Заключение Sad
Частен не е еднакво с частен медицински център. Не ходете в Хипократ.
« Последна редакция: вт, 20 ное 2007, 11:38 от NadG »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.