Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 ноем. 2007, 13:43 ч.

Реакция след Пентаксим

  • 424
  • 1
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 221
Здравейте, вчера направиха на сина ми (три месеца и половина) втората доза Пентаксим. Самата инжекция понесе доста добре, но като се прибрахме в къщи крачето му беше доста подуто и в продължение на два часа детето буквално пищеше от болка. При предната ваксина нямаше такава реакция. На какво се дължи и нормално ли е да се получи така? Предварително благодаря за отговора.

# 1
  • Мнения: 5 760
Може би е засегат макар и малък. кръвоносен съд. Направете компресче със спирт и риванол равни части за 2 дни.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт