Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Синдром на Рей

  • 15 апр. 2005, 00:30 ч.
  • Преглеждания  1 783  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 808
Чела съм, че този синдром се появява при деца пили Аспирин, но ми се иска да знам повече, какво точно представлява?
Моята свекърва има навика да пие и да дава Аспиринче на всеки и за всичко, за нея те са като бонбони Imp
Дори веднъж когато бях бременна и имах ужасно главоболие ми предложи Аспирин, аз естествено отказах и обясних, че той е абсолютно противопоказен за бременни и малки деца, при което тя ме изгледа учудено и рече:
"Ха, че аз като бях бременна само с такова се лекувах, друго не ми даваха да пия, а и децата от малки така си ги целя" #Shocked
Какво да ви говоря, чудо #2gunfire

Реклама
# 1
  • The new Earth
  • Мнения: 1 937
Ето това намерих:
Трябва ли деца със симптоми на грип да пият аспирин?
 - Деца или тийнеджъри, които имат симптоми на грип, особено с висока температура, не трябва да приемат аспирин. Приемането на аспирин от деца и тийнейджъри с грип може да причини рядко, но сериозно заболяване, наречено Синдром на Рей. Децата и тийнейджърите трябва да почиват, да поемат много течности, да вземат лекарства, които не съдържат аспирин, за успокояване на симптомите.
Груба лекарска грешка е: Предписването на Салицилати (аспирин и др.) при деца до 5 год. възраст, поради опасност от развитието на синдром на Рей: остра невъзпалителна енцефалопатия - съчетана с дегенеративни промени във вътрешните органи, особено паренхимните и висок % на смъртност.


Източник:http://www.gripbg.com/QAVak.html
http://www.med.primasoft.bg/fatal_mistakes/articles/drug_mistakes.htm

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт