Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 229 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 1 321
През юни месец си купихме комбинирана пералня със сушилня Канди- нямаме място за два отделни уреда. Ползвах си я и пеех. Обаче тия дни забелязвам сушилнята върти, но не суши. Обадих се в сервиза преди една седмица, записаха ми заявката за техник и казаха да чакам да ми се обади кога ще дойде. Да, ама до ден днешен ни техник, ни никой. Днес пак се обадих - цитираха ми гаранцията, в която пише, че повреди се отстраняват максимум до 30 дни. Та питам сега - ако някой е имал подобна грижа - дайте идеи какво да направя, на кого да се обадя, защото аз трябва да пера! Дрехите няма къде да съхнат, а къщата вече е затрупана с мръсно пране. И съм леко казано бясна! И не проумявам как така в условията на конкуренция някакъв си сервиз ще ме мота повече от седмица само да ми чуе проблема! А колко ли ще трябва да чакам, за да го отстранят?!
Цитирай

Балчик

Мнения: 7 070
Не знам какъв съвет очакваш. Това един от минусите на комбинираните уреди, като си го купувала си си поела риска.
Цитирай

София

Мнения: 1 321
Не очаквам коментари дали комбинирати уреди са по-добри или по-лоши от некомбинираните. Попитах простичко - ако някой се е сблъсквал с безхаберието на даден сервиз, моля, нека сподели как се е справил със ситуацията. Това е. На кого да се обадя за съдействие - на отдела за обслужване на клиенти, на шефа на сервиза, на вносителя...на кого? Ако аз не обърна внимание на някой клиент за една седмица - шефът директно ще ме уволни, никой няма да обяснява на клиента, че аз /или еди кой си/ не бил стигнал до неговата заявка или там каквото изисква бизнеса.
Цитирай


Мнения: 505
При това положение най-добре е да отидеш лично в сервиза и да не си тръгнеш, докато не ти обърнат внимание. Нужно е търпение, спокойствие и решителност. Като видят, че си непреклонна, ще свършат неприятната за тях работа.
Цитирай


Мнения: 4 136
Ако в гаранционната карта наистина е записано, че повреди се отстраняват в срок до 30 дни, преди изтичането на този срок нищо не можеш да направиш.
Цитирай

BG

Мнения: 1 668
Наши приятели си бяха купили пералня Канди и имаха големи проблеми с намирането на резервни части  Hug
Цитирай


Мнения: 132
И моята е комбинирана-КАНДИ АЛИЗЕ 60.Преди време се скапа напълно-ни переше,ни сушеше.Оказа се,че е от програматора и понеже е по-стар модел ми излезе доста скъпичко.За жалост гаранцията беше изтекла,та си платих като поп.
Пиши или звъни направо в централния офис,та дано да стане по-бързо работата.
Цитирай

София

Мнения: 647
Здравей в отбора на чакащите Mr. GreenАз чакам да ми оправят пералнята от месец и 7-8 дни. По-конкретно чакам тези от "БЪЛГАРИЯ СЕРВИЗ ГРУП" АД. Първо се обадих , записаха ме , след 5 дни дойде техник. Каза , че трябва да се смени някаква платка и че до 10-15 дни ще е поръчана и ще пристигне.Минаха 15 дни - нищо.Звъня в сервиза и питам: "Кога ще дойде платката?".Отговориха ми , че щом не са се обадили значи не е пристигнала.И че срока бил 30 дни, само дето това не го пише в моята гаранционна карта.Минаха 30 дни.Пак звъня.Само че този път ми казват , че те само записват обажданията и не отговарят за другите неща. След което на мен ми писна да звъня и смятам в понеделник да си пусна една жалба в Комисията за защита на потребителите и на още поне 5 места където се сетя , че е уместно.
Зная , че не те успокоих , но welcome to the real world !
Цитирай

Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops

Мнения: 992
След като половин година чакахме да ни дойде уплътнителния маншон на пералнята Брандт чрез единствения
оторизиран техен серивиз (мисля, че беше България сервиз, даже вече не искам и името им да знам), и на своя глава обърнахме скъсания с дупката нагоре (щото пък как без пералня толкова време), което пък доведе до влизане на вода върху някаква платка и нейното изгаряне...
Абе въобще, след цялата тази идилия, се свързах с Шани (от форума)  bouquet, и получихме абсолютно адекватна и бърза помощ. И маншон за нула време се намери, и платката оправиха.
Иначе мъжа ми вече се канеше така да я запрати тая пералня, че да прелети над цяла София и да се удари в Стара планина.
Непременно пиши на Шани, ако става за оправяне, ще помогнат много бързо.
Успех, знам какво е да се затрупаш в неизпрани дрехи, пък и с малко човече - още повече зор. 
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.