Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте.При нас всичко започна с изпотяването на главата-всеки следобяд беше мокра калъфката.Лекарката ни се усъмни, макар че фонтанелата и костите на черепа бяха достатъчно твърди, но все пак предписа изследвания-т.е да се вземе кръв от вената.Това се оказа непосилна задача за 3 лаборантки и накрая взеха кръвта от пръста.Резултатите:алкалната фосфатаза беше 290-т.е със 100 над границата според лекарката, калция беше на долна граница и фосфора беше в норма.Каза че започва да развива рахит.Превантивно преди всичко това му давах по 6 капки Вигантол (2 х3),а сега се лекуваме с 8 капки вигантол, Натриев глюканат 2 х 1,5 мл  и натриев цитрат 2 х 2,5 мл
Причината за всичко била, че детето расте прекалено бързо-това каза докторката.
А за храненето-повече жълтък, ние бяхме на 1/4 а да минем на 1/2 ,повече риба и това е.Всичко друго е стандартно
Смятате ли че това е диагнозата-Рахит?
Цитирай


Мнения: 5 760
Мисля, че не. Нормите за алкалната фосфатаза за децата е доста по-висока и е да 400.  Тази висока доза на вит. Д не я препоръчвам особено ако приема АМ и готови пюрета- те са обогатени с витамина и реално покриват дневните нужди. Останалите медикаменти също  са излишни. Извеждайте бебто всеки ден по 1 ч. миниму на разходка.
Това, че се поти не е признак на рахит- въпрос на вегитативна нервна система- много деца се изпотяват без да имат рахит.
Цитирай
Благодаря за отговора.Той не яде АМ,все още го кърмя и пюретата си приготвям с кърма-единствено яде готови плодови пюрета следобед и каша-това са фабричните работи, които яде.
А и сега няма толкова възможност за излизане навън-при това лошо време, но при възможност го изкарвам на разходка.
Това което давам в момента като лекарства може ли да навреди по някакъв начин?
Цитирай


Мнения: 5 760
Не, но тази висока доза на вит. Д не трябва да се дава повече от 1 м. защото може да увреди бъбреците.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.