Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт

Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте, мамита искам да ви помоля за помощ...  Crying or Very sadимам генитални херпеси от година и половина. Всеки месец ми се появяват след цикъла и няма оправия  #Crazy. Искам да имам бебе  baby_neutralно  не сам сигурна как този факт може да окаже влияние върху една евентуална бременост. Искам помощ, моля ви ако някои е чувал нещто, или имам сходен проблем да драсне някои ред. Благодаря ви предварително!!!!!  bouquet
Цитирай

Габрово

Обясни подробно проявите.
Има вътрешни и външни херпеси.
Има ли връх, каква течност е?
Най- добре отиди първо на гинеколог,а после ако се наложи и на дерматолог.
Цитирай

София / Doha (Qatar)

Аз съм питала лекар и оправия общо взето няма за съжаление. Имало някакви инжекции като ваксини, но не действали 100% и не знам дали още ги правят. Лекарката каза, че най-често се появявали като падне имунната защита на човек. Може би на теб този период е след менструация. Може да се маже с Ацикловир като усетиш, че ти излиза, евентуално да предотвратиш излиането му. . Мисля, че за бременност няма значение, после при раждането е проблем, защото при такъв херпес правят секцио.
Но със сигурност трябва д аотидеш на гинеколог и то когато ти излезе, за да го види.
Цитирай

София

Аз знам, че можеш да имаш дете въпреки херпеса. Раждането в този случай задължително е секцио.
http://www.worldnn.com/serv/Document?Action=show&DocID=226871775
http://www.puls.bg/issue/genitalen_herpes_issue_299_part_7.htmlh … ibebe.com/?id=171
Цитирай

София