Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 53
Здравейте. Искам да попитам дали "Оргаметрил"-а може да доведе до повишаване на БТ. На моя приятелка й го предписаха, защото МЦ й закъснява доста след направен кюртаж. Но вече 4-ти ден БТ й е 37.1. Знам, че той съдържа хормона прогестерон наричан още "топъл" хормон", но все пак не е ли доста висока тази БТ (и то 4-ри дни вече).
Цитирай


Мнения: 33
Малко късен отговор, но все пак - пих го преди една година 3 месеца и нямах странични ефекти, освен леко гадене първите дни. Чела съм обаче по форуми, че обърквал понякога менструалния цикъл.
Цитирай

София

Мнения: 7 718
Приятелката ти да посети лекар.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.