Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 дек. 2007, 20:08 ч.

Много спешна помощ от лекар

  • 959
  • 14
  •   1
Отговори
Видях ,че в този форум има и доктори.Моля помогнете.Инжекритах си Витамин Е 100 мг. Подкожно в мъжкия полов орган за одебеляване.Това стана миналия понеделник.От тогава имам болки при мустурбиране и полов контакт.Някакво зачервяване се е получило.Също така не мога да си го забелвам.Само до половината и неможе повече супер болки.Имам информация че този витамин се изчиства до 6 месеца.Какво да направя има ли възможност това да се инфектирало нещо???И между другото на 16 години съм.

Последна редакция: чт, 06 дек 2007, 11:19 от Доня Туфиня

# 1
  • Му Кинд Оф Плаце
  • Мнения: 4 033
Това може и да ти мине, ама акъл може и да не дочакаш. Оф

Говори с родителите си, отиди при джипито или при уролог, но го направи и не отлагай.

И не прави експерименти със себе си, само с дължина не става.

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 8 182
Отивай веднага на лекар. Ако ти е неудобно да говориш с родителите си не им казвай. Отивай при личния и искай направление за уролог. Не отлагай.

# 3
  • гр.София
  • Мнения: 495
На лекар,веднага smile3513 и повече недей да експериментираш с тялото си,за да не направиш някоя беля,и да съжаляваш цял живот.

# 4
ТВА Е НАЙ ГОЛЯМАТА ГЛУПОСТ В ЖИВОТА МИ!!!НО КАК ДА КАЖА НА ЛИЧНИЯ МИ ЛЕКАР , АКО КАЖЕ НА НАШИТЕ?? НЕ ЧЕ ЩЕ МЕ БИЯТ ЩЕ УМРА ОТ СРАМ

# 5
  • София
  • Мнения: 2 751
ТВА Е НАЙ ГОЛЯМАТА ГЛУПОСТ В ЖИВОТА МИ!!!НО КАК ДА КАЖА НА ЛИЧНИЯ МИ ЛЕКАР , АКО КАЖЕ НА НАШИТЕ?? НЕ ЧЕ ЩЕ МЕ БИЯТ ЩЕ УМРА ОТ СРАМ
По-добре да умреш от срам, отколкото да стигнеш до скалпела примерно  #Crazy
Отиди при частен лекар, не е задължително при ДжиПи. Ще си платиш 20 лв прегледа...
Ама внимавай при кого ходиш. Звучи ми сериозно  Rolling Eyes

# 6
  • Мнения: 4 150
Веднага п спеШност трябва да отидеШ да ти помогнат.Ще ти сложат система и Ще ти мине.
Ималекарска тайна,ниЩо,че си на 16 години.Ако не желаеШ да се каzва на родителите ти,няма да бьде каzано.
Обаче трябва веднага да идеШ на лекар,zаЩото може да си се отровил с таzи доzа и тепьрва да имаШ симптоми от по лоШ характер.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 8 769
Видях ,че в този форум има и доктори.Моля помогнете.Инжекритах си Витамин Е 100 мг.
А говори ли с този (надявам се лекар) който ти го е инжектирал?
Последвай съвета на Christian!

# 8
  • Варна
  • Мнения: 1 720
Оставам с впечатление, че младежът сам си е инжектирал витамина. Което автоматично прави нещата супер опасни. Не вярвам да е запознат с правилата, при които се прави такава инжекция. Беж на лекар, момченце и друг път не прави така!

# 9
  • MA
  • Мнения: 820
Ако си от София, се обади във Вита и си запази час при д-р Кацаров. Помоли да те приеме по спешност. Той е уролог - специалист по мъжката полова система. Ама как ги измисляте такива невероятни глупости Shocked ?

Можеш и да се свържеш с д-р Оги (доц. Бранков), той работи в Пирогов - детска урология и пише във форума

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 8 182
niksan233, какво направи бе сладур? Ходи ли на лекар?

# 11
еми утре отивам снощи казах на ГП то да ми даде направление.Сериозно сгафих вече минаха 10 дена.И верно сам си го инжектирах аз и още 4 ма приятели.Май само на мен се получава така....






----------------
Пиши на кирилица!

Последна редакция: пт, 07 дек 2007, 17:51 от Доня Туфиня

# 12
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Много ми е интересно от къде ги научавате тези глупости?  ooooh!

А преди да извършите "удебеляването" поинтересувахте ли се какви могат да са страничните ефекти от една такава собственоръчна манипулация  newsm78

# 13
  • София
  • Мнения: 1 228
Лелеее, доживях и това да прочета  ooooh!

emi utre otivam snoshti kazah na GP to da mi dade napravlenie.Seriozno sgafih ve4e minaha 10 dena.I verno sam si go injektirah az i oshte 4 ma priqteli.Mai samo na men se polu4ava taka....
Момче, или само ти си си го инжектирал щото си балък или и другите имат същият проблем, но не си признават, щото ги е срам. Дано се оправиш, за да можеш да "Оправяш" после  ooooh! ooooh! ooooh!

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 8 182
Бързо да се оправяш! И повече не експериментирай  върху себе си така жестоко!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт