Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Правих аборт в понеделник, в частна клиника. Стана бързо, след час си бях вкъщи. Изрично питах дали да пия антибиотик и категорично ми казаха не.
Обаче чувам от познати, че това било недопустимо и ще си докарам големи неприятности.
Наболява ме слабо и странно, неначесто, но си я има болката, кървя съвсем оскъдно и ръждиво. Само първия ден ми беше обилно.
Не мога да ида на лекар през следващите два дни.
Ще съм благодарна ако споделите своя опит- боляло ли ви е вас, пихте ли АБ и имам ли основание да се притеснявам?
Цитирай

София

Мнения: 134
на мен са ми правили кюртаж но то е едно и също (продцедурата)и пих АБ след това задължително , мисля че беше Аугментин на таблетки ,но не помня много добре че беше преди повече от 4 год.обади се на генеколога си които те преглежда по-принцип и тои ще ти каже  bouquet
« Последна редакция: пт, 07 дек 2007, 16:55 от cenitelkata »
Цитирай

София

Мнения: 561
Както описваш ситуацията, всичко върви чудесно /в предвид времето от извършването на кюретажа/. Няма защо да се притесняваш!
А антибиотик са ти казали съвсем правилно да не взимаш -  ТОЙ НЕ СЕ НАЗНАЧАВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Цитирай


Мнения: 1 938
А антибиотик са ти казали съвсем правилно да не взимаш -  ТОЙ НЕ СЕ НАЗНАЧАВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

 Peace

Цитирай

София

Мнения: 892
Спокойно Wink
Цитирай


Мнения: 423
Задължително пий АБ. Но мен след аборта изобщо не ме болеше никъде дори си мислех и се съмнявах че може и да не ми е направен Embarassedно се консултира й и с друг гинеколог
Цитирай


Мнения: 4 700
Ами и на мен не ми предписаха антибиотик, но аz на своя глава пих. Това си беШе мое реШение. Не съм привърженик на антибиотиците и не ги пия при най малките оплаквания. Това си е операция все пак. Мое мнение.  Peace
Цитирай

Пловдив

Мнения: 3 657
На мен също ми бяха предписали, мисля че е превантивна мярка  newsm78
Цитирай


Мнения: 919
и аз пих някакъв
Цитирай

на по- добро място

Мнения: 1 029
и аз пих, казаха че иначе има риск от инфекция.Мисля че пих ципрофлаксацин (или там както се казва Very Happy)
Цитирай

Варна

Мнения: 1 832
И аз пих ципрофлаксацин ( или както там се казва). Задължителен е заради риска от инфекция. Имах ръждиво течение, което не спираше 10 дена, оказа че имам съсирек. Падна сам след-като ми предизвикаха цикъла. Не е шега работа аборта и не бива да се подценява.
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 2 812
Аз пих Аугментин. Не бих пропуснала да пия антибиотик след такава интервенция.
Цитирай

с/у ОколоМръсТното

Мнения: 18 619
. Задължителен е заради риска от инфекция.

много точно.
Цитирай


Мнения: 1 938
АБ не се пие за профилактика, а когато има инфекция и то - след като е изолиран причинителят и.  Peace

Копирам от друг форум (на Военномедицинска академия - София):

    Предписването на антибиотик, който да се приема редовно в продължение на 5-7 дни след манипулацията не е профилактика, а лечение на инфекциозните усложнения. Такава лекарска препоръка следва да се базира на клинични и лабораторни данни, че в момента е налице активен възпалителен процес.

   Ако наистина в организма се е развил възпалителен процес, лечението се извършва по правилата, валидни за лечение на острата тазова възпалителна болест.

« Последна редакция: ср, 12 дек 2007, 18:13 от Nellina »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.