Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 13 дек. 2007, 13:00 ч.
  • Преглеждания  1 847  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 62
Здравейте ,  синът ми е на година и пет месеца за месец и половина е изпил два  антибиотика и сега ни изписаха трети от вчера е с висока температура и днес при прегледа се останови ,че има гнойни налепи по гърлото.Въпросът ми е може ли вместо да се хвърлям веднага към антибиотик да му мажа с нещо гърлото  и да давам витамини и лекарства за температурата . И ако може да ме посъветвате с какво мога да мажа гърлото и какво да давам като имуностимулатор.Предварително ви благодаря.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Ако действително са гнойни налепи лечението е с антибиотик и то предимно от групата на пеницилините. Това важи доре и за възрастните. Налепите са всъшност бактерии и лечението е само антибиотично.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт