Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 дек. 2007, 15:10 ч.

Алергичен обрив

  • 535
  • 1
  •   1
Отговори
  • Пазарджик
  • Мнения: 74
Здравейте Д-р Слънчева,
синът ми е на 40 дни и преди 4 дни получи обрив подобен на червени плаки по меките части на тялото и лицето съпроводен с отоци на дланите и ходилата. Лежахме в болница 3 дни с диагноза дерматитис токсоалергика , но така и не ми обясниха причините за появата й. Бебчо се храни предимно с кърма , като от седмица преди обрива дохранвах с Нан. Лекуваха ни с Урбазон , а съм чела ,че има доста странични ефекти, та въпросите ми са , каква може да е причината за обрива и дали има опасност за повторна поява ,както и какви биха могли да бъдат последствията от урбазона. Предварително Ви благодаря!

# 1
  • Мнения: 5 760
При по-тежко изразена алергия урбазонът е единствено средство за избор. Има  странични ефекти при продължително- месеци приложение, а не при остри случаи  с краткотрайноприложение в  продължение на 5-7 дни.
Добре е ако е възможно да се прецени от какво е този обрив, защото ако не се открие причината може да се повтори.
Може да е от храна, която сте консумирали- колбаси, шоколад.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт