Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 16 дек. 2007, 13:06 ч.
  • Преглеждания  661  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 160
Детето ми е на 1 месец и му предписаха традиционните капки с витамин Д "Вигантол". Давам по две капки веднъж дневно и забелязвам, че след това устичката й мирише на гранясало. Освен това винаги след приема на капките детето е неспокойно и изобщо не заспива до следващото хранене.

Като чета противопоказанията при свръхчувствителност към препарата виждам, че изобщо не са безобидни. Как мога да разбера дали детето ми е свръхчувствително към "Вигантол"?

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Опасността идва от предозирането. Две капки всъшност е профилактичната доза за рахит и е добре да го давате с малко мляко или нипосредствено преди или след хранене- така се усвоява по-добре.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт