Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 дек. 2007, 12:52 ч.
  • Преглеждания  664  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
Здравейте мами,
Много моля за съвет, че положението е малко "спеч".
От вчера съм на пеницилин ( с гнойна ангина съм ) и бебка е само на кърма от както е родена, обаче за последните 7 часа вече ака 4 пъти и акито е със слуз. Моето GP знае че се кърмим и каза че е страничен ефект от пеницилина, но трябвало да се оправи до 3 дни , а аз да си свърша курса от 5 дена. Да продължавам ли да кърмя или да спра докато свърша с пеницилина, да не направя нещо по-зле за детето?

Реклама
# 1
  • София, Младост 2
  • Мнения: 8 243
Вероятно наистина е от антибиотика. Има ли нещо друго, което те притеснява - детето добре ли изглежда иначе? Ако няма нищо друго притеснително, може да изчакаш да видиш как ще се развият нещата до утре. Ако разстройството продължава, тогава отново се обади на педиатърката да решите как ще действате. Ако се наложи временно да прекъснеш кърменето, трябва да се реши какво мляко ще поема бебето, за да не се раздразни още повече чревната лигавица. А за теб ще е нужна схема за изцеждане за поддържане на млякото.

# 2
Hedra много благодаря за отговора.
За сега вече 8 часа не е акала, но пък не ми изглежда много весела. Някък унила и много сънлива. Похапва си кърма ама не много "гладно" след 4 часа пауза. Не знам, ще се наблюдаваме и днес и ще видим как ще продължим.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт