Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Кърмене и захранване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Някъде в мечтите си

Мнения: 401
Моля ви, по-опитни мами,помогнете ми!
Бебчо е болен и пие антибиотик,НО...получи разстройство и лекарката ни препоръча да не давам нищо друго...освен Лечебна хумана,плюс разбира се ентерол,за кърмене не стана дума но аз си знам,че трябва да си го кърмя.
Тъй като видях,че в Лечебната хумана има мляко....и сега съм в голяма чуденка дали да му давам,тъй като той досега не е пил,ял млечни продукти.Аз му взех и чиста оризова каша точно с тази цел,но още преди да звънна на педиатърката и мислех това да му давам.
Та въпросът ми е:Да му давам ли от тази лечебна храна или може и без нея?Толко ли е лечебна?
Какво бихте ме посъветвали???
Предварително много благодаря!!!   bouquet
Цитирай


Мнения: 8 241
И на нас са ни я изписвали, не съм давала.. Иначе е нормална реакция към антибиотика да се раздриска човека.. Кърми си го и яж ти по-запичащи храни.. Можеш и оризова каша да даваш.. Ентеролът също е ОК Smile
Има едно пюре на Хип - шипки с ориз и ябълка - мнооооого добре му действаше на моя посерко  Laughing Варени картофи и моркови също можеш да даваш. Чай от шипка за пиене и 2мг. вит.С на ден за 3-5 дни.. И ще сте като нови  Hug
Аз лично съм много против таз "лечебна" хумана, особено пък да се мине 100% само на това..
Кърми на корем и давай течности (чайчето е чудно) Peace
Цитирай

Банско

Мнения: 2 829
Много ми е интересно дали лекарката е забравила да ти спомене или не знае, но разстройството е страничен ефект на антибиотика!
Прочети листовката на антибиотика и ще се увериш че съм права.
Според мен-кърмиш колкото се може повече, даваш запичащи храни (ако бебето изобщо приема нещо, различно от кърма) и следиш за признаци на обезводняване. Разстройството минава 2-3 дни след като спреш да даваш антибиотик и обикновено не води до обезводняване или други някакви последици при бебето
Цитирай

гр. Монтана

Мнения: 96
Присъединявам се към отговорите на мамите по-горе, но искам да добавя и нещо относно лечебната храна. Ползвали сме многократно лечебната на Милупа и мога да кажа, че е много добра и действа отлично на мойта бебка, която като се рзстрои няма спиране, нищо не помага - нито запичащи храни, нито кърмене. Така че мисля, че ако не помогнат другите съвети, спокойно можеш да дадеш лечебната храна.
Цитирай

Някъде в мечтите си

Мнения: 401
Благодаря ви момичета.Аз предполагах точно тези отговори Wink.Ще изчакам оооще мъничко с лечебната храна.Пък ако се пооправим и без нея,ще я имам впредвид,но за по-късен етап.
yanast,да и аз прочетох за разстройството като страничен ефект още преди да дам антибиотика и точно затова звъннах на педито след като го получихме.Но все пак нали трябва с нещо да го спреме и тя ми препоръча тези неща.
Цитирай

Банско

Мнения: 2 829
да, обаче разстройството няма да мине по никакъв начин преди да спреш антибиотика, Затова и според мен няма смисъл да се тревожиш особено.
Цитирай

CA/USA

Мнения: 279
Лятото имахме същия проблем,аз си давах от ле4ебната хумана и кърмех,също комбинирах с оризова безмле4на каша на Милупа,каша на хумана-банан.
Можеш да пробваш да дадеш ако имаш малко компот от дренки./поне при мен нямаше страни4ен ефект/,но пък имаше голям ефект.
Айде скорошно оздравяване!!! Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.