Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора

София

Мнения: 2 750
Детето ми от вчера е с висока Т и е болен.
Мъжа ми отиде до аптеката да купи вит. Ц, Панадол и сироп за кашлица.
Отварям плика, давам Панадола, после една ампула вит. Ц - ЦЯЛА наведнъж!
Калоян се опули и почна да повръща безспирно, задави се, повръща пак... и изкара всичко.
Накрая се разплака и каза: "Какво ми даде? Това не е моето витамин Ц"
При което аз, уморена от безсънната нощ, го уверявам, че е вит. Ц и го питам какво му става?
Той плаче и си стисна устата и каза: Не искам това!
Взимам да му давам друга ампула и гледам: АНАЛГИН!!!!!!
Цялата книжна чантичка беше пълна с Аналгин, вместо с вит. Ц.  #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy
Спря ми сърцето просто, разревах се и го гушнах!

Калоян имаше 40 градуса температура. Ако не беше повърнал аналгина сигурно най-малкото, което можеше да му се случи, е да получи гърч!
Просто не ми се мисли!И благодаря на Господ, че го повърна! Praynig

Пиша за това не за друго, а да ви предупредя: ВНИМАВАЙТЕ КАКВО ВИ ДАВАТ В АПТЕКАТА И ГЛЕДАЙТЕ ВСИЧКО, ПРЕДИ ДА ГО ДАДЕТЕ!!!!!
(В една друга аптека пък ми бяха дали грешна ваксина Shocked)

Аз ВИНАГИ поглеждам какво му давам, но понеже беше директно от торбичката от аптеката, изобщо не ми хрумна  Tired
Цитирай

Silvermoon

Мнения: 953
Ох просто ужасно :/

Добре че детенцето ти е голямо и е могло да ти каже за да погледнеш ампулата.
Изтръпвам, ако бях на твое място моето детенце е толкова малко, че дори няма да може да си каже.
Благодаря ти много за предупреждението.
Аз по принцип също се доверявам на фармацевта, а съм и недоскив така че надали бих обърнала внимание, но вече определено ще чета всичко.
Пожелавам бързо оздравяване на детенцето ти Hug
Цитирай

София

Мнения: 2 750
Да, добре, че децата имат някакъв собствен защитен механизъм.

Само да допълня, че мъжът ми като отиде в аптеката (няма да описвам на какво беше готов...  ooooh!), фармацевтът му казал: "Ами, то вижте колко си приличат двете амули!" #Crazy #Crazy #Crazy И това е в най-уважаваната и посещавана денонощна аптека в квартала!

Така че доверие вече имам само на себе си  Tired
Цитирай


Мнения: 3 219
МАлеее ужас. Добре,че всичко е завьршило добре и бьрзо оздравяване.
Цитирай

София

Мнения: 29 940
Хахахаха, ампулите си приличали. Нямам коментар за тази реплика.
Аз пазарувам основно от две аптеки. Лекарствата ги опаковат пред мен, виждам какво слагат.
Цитирай
Добре че е живо и здраво детето.На мен ми се случи съща то купих сироп  от аптеката давам два дена и тази сутрин го счупихме, отивам на  да купя друг с рецептата и те ми дават  но за въз расни.Добре че пазих старата кутия щях да натрова детето.А отговора на аптекарката е ми те много си приличат.Просто си излегнах без коментар.
Цитирай

София

Мнения: 5 774
Винаги проверявайте какво лекарство давате и дали е същото като предписаното на грамаж.  От собственици на аптеки знам, че за да им излезе по-евтино наемат студенти по фармация за продавачи.  Графика  на работа е нощем, събота и неделя и по празници.
Цитирай

София

Мнения: 4 676
Да , трябва много да се внимава  Confused Преди месец мъжът ми беше болен от пневмония и ни дадоха антибиотик 500мг. вместо изписаните 1000мг. / таблетки ...
Ние не сме погледнали точно рецептата , все пак видяхме , че е същият като изписания и се чудихме четири дни защо не се подобрява  Sick
Вярно е , че трябва да гледаме , но и тези в аптеките затова са там ...
Цитирай

София

Мнения: 26 034
Като са болни децата направо изперквам от гледане и четене на кого какво давам. Много е отговорно, а точно от безсънието и притеснението стават инцидентите. Много внимавам, но отвътре ми се стяга всеки път като се налага да давам някакво ново или необичайно лекарство. А при ампулите е още по-важно, че аптекарят и да сбърка, аз нямам право на грешка, пък и надписите наистина не винаги се четат добре. Затова и в първия момент, в който можех да махна ампулите ВитС, ги замених с таблетки. Поне това да не го мисля прекалено.
Цитирай

София

Мнения: 2 750
Съгласна съм-трябва да се гледа.
Търся вина основно в себе си. Но не е и това целта на темата.
Когато давам ампула вит. Ц, взета откъщи, ВИНАГИ гледам, както и лекарства и всичко.
Понеже беше директно от плика с лекарства, изобщо не ми мина през акъла!  ooooh!

Извадих си необходимата поука, никога повече няма да го допусна! Confused
Внимавайте и вие!  Hug
Цитирай

Sofia/ The Hague- Nl

Мнения: 1 759
За мен тази неприятна случка си е престъпление.Аз бих сигнализирала веднага.Все пак,става дума за човешки живот и фармацевта носи отговорност за лекарството, което ти продава.Можеше да се извини, в най-добрия случай, а не да се оправдава с това колко си приличали.А ако трябваше да ти се изработи лекарство по рецепта и направи грешка със съставките,пак ли ще се оправдае с това колко си приличали?Фармацевт не е просто продавач на лекарства, нали затова учат по 5-6 години наравно с лекарите.
Аз нямам идея към кого трябва да се обърнеш, но може би от агенцията за защита на потребителя биха ти дали информация.Това не е шега и ако не се реагира на такива инциденти те ще се случват безпроблемно.
Цитирай


Мнения: 909
Преди време аптекарка беше сменила АБ с друг по своя преценка на бебето на приятелката ми.Мъжът и беше ходил до аптеката.Бяха започнали да го дават и едва след втория прием видяли,че е друг.....Ходили пак до аптеката,там им казали,че изписаният в рецептата го няма в наличност,а този,който са им дали върши същата работа ooooh!.
Цитирай

София

Мнения: 2 750
За мен тази неприятна случка си е престъпление.Аз бих сигнализирала веднага.Все пак,става дума за човешки живот и фармацевта носи отговорност за лекарството, което ти продава.Можеше да се извини, в най-добрия случай, а не да се оправдава с това колко си приличали.А ако трябваше да ти се изработи лекарство по рецепта и направи грешка със съставките,пак ли ще се оправдае с това колко си приличали?Фармацевт не е просто продавач на лекарства, нали затова учат по 5-6 години наравно с лекарите.
Аз нямам идея към кого трябва да се обърнеш, но може би от агенцията за защита на потребителя биха ти дали информация.Това не е шега и ако не се реагира на такива инциденти те ще се случват безпроблемно.
Мъжът ми като отишъл, потърсил директно управителя.
Нямало го, но щял да дойде утре. Той вдигнал скандал, обяснил за какво иде реч, онези се заоправдавали и така. Мъжът ми се върна категорично с идеята, че утре ще търси отговорността пред управителя.
Поговорихме и му казах, че утре е свещен празник и не искам да правим лошо (макар, че заслужават да понесат вината си).
Едвам го убедих и не съжалявам. Простих само защото е празник и не съжалявам.
Отиде в аптеката повторно, върна им аналгина и му дадоха витамин Ц-то.
Каза, че били ужасно виновни и се изписало голямо облекчение на лицата им. Явно доста са се стреснали.
Фармацевтът казал, че му е достатъчно за това колко гузен щял да се чувства. Не се е извинил пряко, но се държали ужасно виновно.
Според мен ще си вземат необходимата поука.

Но ако не беше празник, нямаше да им се размине.  Peace
Цитирай

Sofia

Мнения: 3 482
В моя квартал има една аптекарка, която много уважавам. Когато ми продава ампули, ВИНАГИ оглежда ВСЯКА ампула, преди да ми ги даде. Купувала съм няколко пъти един цял стек (10 ампули) витамин Ц, които са в запечатана кутийка, както са от производителя. Всеки път тази жена разпечатва кутийката, една по една обръща всяка ампула с надписа нагоре и проверява какво пише. Вероятно има причина да го прави. Не съм я питала каква е, но съм си извадила извод, че винаги трябва да поглеждам, дори да е запечатано лекарството.

Kalli, не се обвинявай, просто си имай едно на ум за в бъдеще. Бързо оздравяване!
Цитирай

София

Мнения: 561
Калоян имаше 40 градуса температура. Ако не беше повърнал аналгина сигурно най-малкото, което можеше да му се случи, е да получи гърч!
Просто не ми се мисли!И благодаря на Господ, че го повърна! Praynig


"Най - многото", което щеше да му се случи,  е да му спадне температурата! Освен ако не е алергичен към аналгин.      /В никакъв случай не оправдавам аптекаря #Cussing out/
И... ВИНАГИ,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да се гледа какво се дава, особено на дете!


Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора