Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

varna

Мнения: 1 012
Здравейте на всички които ще прочетете тази тема-искам да ви разкажа за един магазин в центъра на Варна-намира се на ул.Ал.Малинов 12 ( магазина е за обувки) от който съм направо  силно разочарована е меко казано Mad:
Началото на октомври месец  си купих от въпросния магазин ботуши от естествена кожа (от вън и от вътре ) на стойност 289.00лв тогава всеоще не беше сезон за ботуши и не бях ги използвала.ботушите след 5то носене забелязах че кожата на сгъвката е започнала да се закъсва и че след още 5 носения и ще се скъсат,а досега не ми се е случвало да си купя ботуши  които да се скъсат за толкова кратко време, а и на такава цена.проблема при ботушите е че кожата е тънка и при носене ( понеже са високи -под коляното)не стоят прави а се свличат малко надолу и се търкат в подсилващата част на извивката,като кожата се закъсва и определено ще се скъса.
Веднага след като забелязах този проблем отидох до магазина, където с продавачката която беше говорила вече с управителката по моя проблем се разбрахме че аз ще оставя ботушите в магазина за да ги поправят,въпреки че от края на гаранционния срок са изминали 20 дни. от магазина ми казаха че ще се забавят ботушите около 2седмици защото щели да ги пращат в италия, защото собствениците били в италия и нямало да се връщат в българия,и ако евентуално не станели ботушите ще ли да ми ги заменят с други или на същата стойност.
след месец ми се обадиха от магазина и при моето отиване  ми връчиха ботушите и ми казаха че са ми ги намазали с вакса #Crazyтова е ремонта който са извършили и че закъсването е в резултат от неправилно третиране.по подметка на ботушите е видно че те не са носени,но за управителката и собственика това нямало значение Rolling Eyes-всичко било моя грешка и те не поемат никаква отговорност за станалото с ботушите,а понеже били взели при сърце моя случай-при следваща моя покупка от магазина ще ли да ми намалят с 50лв Shocked
е аз се питам това нее е ли жИва подигравка с потребителите #Cussing out и самата цена на ботушите предполага някаква гаранция за качество,а не еднодневни ботуши!
МОЛЯ ВИ НЕДЕЙТЕ ДА СИ КУПУВАТЕ НЕЩО ОТ ТОЗИ МАГАЗИН-СЪС СЪМНИТЕЛНО КАЧЕСТВО  И ПОДИГРАВАТЕЛНО ОТНОШЕНИЕ КЪМ КЛИЕНТИТЕ.

п.с.неискам да разказвам още как след като попитах управителката ,ако си купи ботуши от италия така ли ще се отнесат-тя ми отговори че била живееала от 7 г в италия "сякаш това ме интересува" и куп такива нагли обеснения.

КОГА НАЙ-НА КРАЯ  ТЪРГОВЦИТЕ ЩЕ РАЗБЕРАТ ЧЕ КЛИЕНТЪТ Е ПРАВ И ТРЯБВА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С НЕГО ,ЗАЩОТО БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕГО РАЗВИВАТ БИЗНЕСА СИ
« Последна редакция: пн, 24 дек 2007, 01:53 от tina77 »
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 5 721
КОГА НАЙ-НА КРАЯ  ТЪРГОВЦИТЕ ЩЕ РАЗБЕРАТ ЧЕ КЛИЕНТЪТ Е ПРАВ И ТРЯБВА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С НЕГО ,ЗАЩОТО БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕГО РАЗВИВАТ БИЗНЕСА СИ

Когато всеки от нас при такъв случай подаде жалба до Комисията за защита на потребителя. Ей това, което си го написала тук им го препрати. Имат страница в интернет, на която можеш да подадеш сигнал.  http://www.kzp.bg/  И от личен опит - действат много бързо и адекватно.
Успех!
Цитирай

varna

Мнения: 1 012
 аз това ще правя само чакам да минат празниците и да заработят КЗП,самоче незнам какво ще помогнат,но ще съм много щастлива ако им съставят някое акт-че. Smile
Цитирай

софия

Мнения: 46
аз мога да ти предложа да отидеш пак в магазина и да помолиш за телефона на собственика и да говориш с него по въпроса и съвсем сериозно му обясни че ако не получиш някаква компенсация не само че ще подадеш оплакване в защитата а и че имаш личен познат там, и освен това те вече са нарушили закона като при отиването ти до магазина те не са те вписали в книгата за рекламации която е задължителна и само за тома минималната глоба е 1000лв, ако иска да пита и адвоката си. и че ако не предприемат мерки после ще те молят да се подпишеш в книгата когато отидат на съд с Защитата.

Това го знам от личен опит така че действай.

а ако не ти дадат телефона му трябва да го пише на витрината някъде долу до вратата или на един документ който е закачен на видно място в магазина и показва че магазина има право да работи.

Успех
Цитирай
аз мога да ти предложа да отидеш пак в магазина и да помолиш за телефона на собственика и да говориш с него по въпроса и съвсем сериозно му обясни че ако не получиш някаква компенсация не само че ще подадеш оплакване в защитата а и че имаш личен познат там, и освен това те вече са нарушили закона като при отиването ти до магазина те не са те вписали в книгата за рекламации която е задължителна и само за тома минималната глоба е 1000лв, ако иска да пита и адвоката си. и че ако не предприемат мерки после ще те молят да се подпишеш в книгата когато отидат на съд с Защитата.

Това го знам от личен опит така че действай.

а ако не ти дадат телефона му трябва да го пише на витрината някъде долу до вратата или на един документ който е закачен на видно място в магазина и показва че магазина има право да работи.

Успех

oх и тва го направих казах им че ще сезирам комисията за защита на потребителя и че постоянно ще им пращам данъчни ,че и на господари на ефира ще пиша,ама не щат хората,нали са МИ ВЗЕЛИ ПРИСЪРЦЕ ПРОБЛЕМА  и ми ги намазали с вакса,та туй за рекламацията че не са ми я отразили се надявам да свърши работа на кзп,а магазина да си поемат вече вината.собственика е един дърт италиянец дет си мисли сигорно че е недосигаем,не щеш ли,а управителката 100% му управя сексуалното настроение.
87
Цитирай

varna

Мнения: 1 012
искам да ви кажа, че когато правите рекламация винаги си вземайте документ за направена такава за да докажете че сте го направили и ако се стигне да се жалвате в КЗП да ви помогнат по добре newsm10,
в случая аз не си взех никакъв документ за извършената рекламация и няма как да докажа, че съм правила, такава от магазина могат да кажат, че си измислям  #Cussing outно все пак при такива случай се подава жалба в магазина ( жалбата е специална,взема се от КЗП ) и ако не направят нищо от магазина ,вече КЗП се занимава с тях.
п.с. от КЗП   ми казаха ,че освен 1 месечния срок за рекламации,почти всеки продукт има 2 години гаранция!!!!!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.