Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора

с трима мъже :)

Мнения: 1 806
Когато се звъни на педиатър в ИЗВЪНРАБОТНО време, в смисъл - не е на кабинет, задължен ли е той да вдигне телефона си?

А нощно време?

А личен лекар /за възрастни/?

Има ли някъде регламентирана със закон такава ситуация?
Цитирай

В най-невинните детски очи и най-голямото мъжко сърце

Мнения: 2 099
Не е задължен да си вдига телефона....Мисля, че и в работно време не е задължен Smile До човек си е Peace
Цитирай

София

Мнения: 29 944
Мисля, че не е задължен. Джипито на Дияна ми вдига телефона, и от провинцията съм я търсила. Случвало ми се е 1-2 пъти да не вдигне, или да се включи секретар, което значи че е заета.
Цитирай

София

Мнения: 3 851
Мисля, че не е задължен. Джипито на Дияна ми вдига телефона, и от провинцията съм я търсила. Случвало ми се е 1-2 пъти да не вдигне, или да се включи секретар, което значи че е заета.

И аз мисля, че не е длъжен. И ние сме при същото джи пи, досега не съм имала проблеми с търсенето даже ми е казвала, че до към 22-23ч. мога да и звънна ако има нещо  даже и през почивните дни  Peace
Цитирай

София

Мнения: 660
до лекар си е, педиатърката ни винаги когато чуе вдига тел, когато не го е чула и види веднага ми кликва и аз позвънявам Peace
много съм доволна от нея!!!
Цитирай

София

Мнения: 38 331
изобщо не е задължена по никое време....
Цитирай


Мнения: 191
GPтата от нашето ДКЦ са сключили договор с една частна клиника Превент и в извън работно време, по празници и нощем ползваме услугите на Превент. Там обче можеш да попаднеш на кой ли не - лекари, които нищо не разбират от детски болести. Мисля, че личните лекари са длъжни да осигурят 24 часова лекарска помищ на пациентите си - как решават те.

Ние, в случай на спешност се обаждаме на д-р Масларски от Вита - той винаги отговаря на телефона, независимо какъв ден и час е. И аз мисля, че е до човека, а не до задълженията.
Цитирай

с трима мъже :)

Мнения: 1 806
GPтата от нашето ДКЦ са сключили договор с една частна клиника Превент и в извън работно време, по празници и нощем ползваме услугите на Превент. Там обче можеш да попаднеш на кой ли не - лекари, които нищо не разбират от детски болести. Мисля, че личните лекари са длъжни да осигурят 24 часова лекарска помищ на пациентите си - как решават те.

Ние, в случай на спешност се обаждаме на д-р Масларски от Вита - той винаги отговаря на телефона, независимо какъв ден и час е. И аз мисля, че е до човека, а не до задълженията.

Знам го Масларски, ходили сме при него и сме доволни. Но вие сигурно или го познавате лично или се заплаща допълнително консултацията. То пак не е сигурна работата, защото аз и да му звънна по телефона за спешна консултация, каква е гаранцията, че после ще му я заплатя.

Съгласна съм, че трябва да се осигури спешна помощ за дечицата, АДЕКВАТНА СПЕШНА ПОМОЩ, а не както на Момчил непозната докторка му изписа антибиотик - 3*7,5 ml  #Crazy

Аз, хем го давах 2*2,5 и пак се изрина целия. И зор - пет дни няма кой да ми вдигне телефона. Спрях лекарствата и обрива спря, но си кашляме ...
Цитирай

София

Мнения: 3 158
Ох, и ние звъним на Превент, те не вдигат, трябва да ходим та, а и кола нямаме... Най-лошото е, че като беше малък дечко, така ни изписаха некадърно антибиотик, че влачи болестта месец с 3 антибиотика различни. Просто ме е страх, като не познавам лекаря. Сега седя и чакам да дойде приемното време, но съм решена да звъня на новия лекар лично, ако нещо много притеснително стане. Патила съм от некадърници вече доста... Sad Sad

Но да, ако са сключили договор с клиника, не са длъжни да вдигат извън работно време изобщо!
Цитирай

София

Мнения: 5 733
И аз мисля, че не са длъжни в извънработно време, въпрос на добра воля е.
На мен не ми се е налагало, /освен в началото , когато и звънях за невероятни глупости по нощите - поне винаги си вдигаше телефона жената  / 
На кабинета на нашата си има закачена информация, че е сключила договор с еди-кое-си спешно звено и в извънработно време, почивни дни и празници да търсим тях, посочени са и телефони съответно.
Цитирай


Мнения: 753
Не е задължен да си вдига телефона....Мисля, че и в работно време не е задължен Smile До човек си е Peace

 Peace
Цитирай


Мнения: 9 816
Въпрос на лична уговорка с него е.
Има лични лекари, чиито пациенти извън работно време и през почивните дни се обслужват от спешни медицински центрове.
Цитирай

София

Мнения: 10 816
В почивните дни, когато Кало се разболее го водя в дежурното звено в 25-та поликлиника. Нашата педиатърка има договор с тях.
Цитирай


Мнения: 1 009
Принципно тези въпроси са уредени в НРД .
1. В извън работно време на лекаря / общо практикуващ лекар - джи пи/ същия трябва да има сключен с друг доктор или център, който да поеме спешните случаи. Обикновено сключват договори с МЦ които се обособяват за спешна извънболнична помощ като Превент;
2. Ако доктора отсъства - ползва платен годишен отпуск, болен е или нещо подобно, трябва да определи свой заместник. В работно време отиваш при определения заместник /тук не се знае работното време на отсъстващия лекар или на заместника/, а в извън работно - в МЦ с който джипката има сключен договор.

Общо взето системата е сбъркана и всеки сам се спасява както намери за добре.

За Превента в Надежда /св. Николай Чудотворец/ - преди 10-тина дни една докторка ме нахока, че съм направо завела сина ми с 38.5 с температура, вместо да се обадя в спешния център да ми издиктуват какво да купя за понижаване на температурата. Нямам думи просто за компетентността на тази докторка, способна да лекува коне, но не и деца. Бе даже ако имах кон и него бих се замислила дали да й поверя.

Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 318
През почивните дни водя децата на дежурен кабинет
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора