Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Capasca

  • 31 дек. 2007, 11:11 ч.
  • Преглеждания  14 864  Мнения  23  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 159
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ CAPASCA!!! Twisted Evil

До кога ще се подиграват с нас? Как може известна марка да си позволява да използва некачествени платове? #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Получих за Коледа подарък от въпросната марка, изпрах на ръка, въпреки че на етикета пише,че може да се пере при 30 С, и боите пуснаха. Е, вече не става за носене! Да поясня, че използвах Color Fix на Persil.

Просто нямам думи, цените са европейски, а качеството десето, все едно е правено за третия свят, но иначе с претенциите на една от най - големите български фирми.

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 916
Не е ли по-добре първо да се оплачеш на фирмата?

# 2
  • Мнения: 179
Благодаря за информацията. Ще го имам впредвид. Непременно им направи луд скандал. Нещо от сорта как са ти съсипали празника и т.н.

# 3
  • София
  • Мнения: 159
Определено мисля след Нова година да отида и да им покажа какво се е случило. Още беснея, защото за мен това беше качествена марка. Дано поне маркетинга да им е вред и да ми я сменят с нещо друго, въпреки че много се съмнявам. Все още си мисля, че в България нямаме търговска култура.

# 4
  • София
  • Мнения: 2 309
Лоша работа са това ментетата  Confused откакто видях преди 1-2 години едни от най-скъпите марки какви коледни намаления бяха направили от по 70-80% се отказах да купувам въобще от тях. Аз признавам не бих се вдигнала до магазина да си търся правата, евала ако го направиш.

# 5
  • Мнения: 302
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.

# 6
  • Мнения: 4 916
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.

Добре, че не си купих, когато преди време си харесах една пижама от тях  Sick

# 7
  • София
  • Мнения: 6 977
Капаска не е магазин за луксозни стоки все пак...
Едно от нещата, които показват това е, че не правят корекции на дрехите. Купувала съм си от там разни неща - нямам оплаквания.

С касовата бележка - можеш да върнеш стоката в рамките на 30 дни от покупката - съгласно Закона.

Лоша работа са това ментетата  Confused откакто видях преди 1-2 години едни от най-скъпите марки какви коледни намаления бяха направили от по 70-80% се отказах да купувам въобще от тях.

Това е голям майтап... Себестойността на която и да е дреха е несравнима с цената, на която се продава. Пример: Най-добрия кашмирен пуловер /от която и да е марка/ стига до магазина със себестойност не повече от 40 лева. Същия може и в много случаи се продава по 400 Евро.  Та дори и при 70-80% намаление има печалба.

 

# 8
  • София
  • Мнения: 159
Е, значи не е единичен моя случай.
То е ясно, че не са луксозни стоки, но са средна класа и трябва и качеството им да е такова, а не все едно си го купил от чаршията.
А за намаленията - то и колекциите в някои случаи са миналогодишни. Купуват там на намаления и тук цените са страшни. Могат да си позволят и 100 % намаление ако искат и пак ще са на печалба.  #2gunfire

# 9
  • Велико Търново/Пловдив
  • Мнения: 295
И аз имах подобен проблем.Лятото си купих една блузка и се заканих много да я нося,че беше удобна за бременния ми корем,на 2то пране кАКТО СИ БЕшЕ СИНЯ  и по трикото се появиха розови петна,чвно от праха,въпреки,че и аз пера с Ариел и Персил.На никоя друга дреха обаче не ми се е получавало такова нещо.Бях много разочарована.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 726
Имам няколко неща от тази марка, за сега нямам оплаквания. Края на лятото си купих едни дънки, светло сини, прав модел. Много готино стояха и като ги пуснах в пералнята виях как излиза тъмно синя вода. Добре, че не успях да си съсипя другите дрехи с тях. От тогава ги пера отделно. Иначе за другите, досега нямам проблем.

# 11
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ

# 12
  • София
  • Мнения: 572
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ

Точно в Мall of Sofia ми е писнало да ги слушам как разговарят една с друга, хилят се и на моменти се държат все едно не са на работа. Иначе консултират, като ги питаш.
Корекции на дрехите правят, там точно ни скъсиха едни мъжки дънки, които купихме на намаление.

Между другото, двете сестри управляват бизнеса добре и държат на маркетинга и ПР-а. Съмнявам се да не обърнат внимание на оплакване от клиент. Мисля, че един имейл ще свърши добра работа, както и връщане на стоката в магазина. 

# 13
  • Мнения: 4 884
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.

Добре, че не си купих, когато преди време си харесах една пижама от тях  Sick

И аз, а плата изглеждаше наред..
Иначе точно по тази причина не влизам в Дафне.. извинете ама костюмите им бяха от ония платове дето от мнайсто качество.. дето ако не пише Дафне струва 10 лв

# 14
незнам дали знаете но в мола персонала го следят с камери , мисля че не е законно, 6то за управа ,момичетата са много готини   bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт