Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 3 ян. 2008, 12:20 ч.
  • Преглеждания  13 587  Мнения  29  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 308
Аз искам да се оплача от Автомор Корпорация, защото в нашата страна освен да се оплачеш в някой форум, май няма какво друго да направиш. Имам Ситроен C4 на една година. За всичките дефекти, които даде през годината вече не искам да се сещам, но последният случай беше доста фрапиращ!

В началото на декември колата започна да шуми като трактор, чинно се обадих, запазих час за след една седмица и отидох. Прегледаха я, казаха, че трябва да се смени компресора на климатика и те ще поръчат нов. Изрично попитах има ли проблем да карам колата и получих отговор да не се притеснявам, че мога спокойно да я карам. И аз я карах, съпругът ми даже ходи до Банско с нея. И на 29 декември започна да мирише на сяра, а като отворихме капака излезе облак дим. Оставихме я да почине и понеже беше събота, а ние наблизо отидохме до Дианабад. Охраната каза, че сервизът не работи, но Божурище работи и даже ми даде телефона. Аз се обадих, на тях естествено не им се работеше и ме отсвириха да съм я закарала на другия ден в Дианабад. Нямах избор и оставих колата пред сервиза за да дочака утрешния ден и точно в 8.30 цъфнах там.

Погледна младежът в компютъра и каза: "Ами да, Вие чакате компресор за климатика." Аз казах "Хубаво, но положението е вече по-тежко". Реши той да погледне като пътьом забърсахме един майстор и му казахме, че колата мирише и пуши. Той само като я видя каза: "Да, знам я. Чака компресор за климатика. А вие госпожо защо я карате? Аз с тази кола не бих отишъл и до ъгъла". Причерня ми. Защото освен, че я карам, аз возя в нея и двегодишното си дете. Поех дълбоко дъх и ги помолих да сменят компресора, защото искам да пътувам. Отговор: Не може. Няма. Пак поех дъх и ги помолих да ми дадат оборотна кола. Наложи се да чакам 15 минути младежът да си поговори по телефона, после дойде усмихнат и каза: "Заповядайте на 2ри да ви дадем кола." Какъв втори??? Аз ще пътувам. Но той не можел да вземе решение. Помолих го да ми даде телефона на някой, който може да вземе решение. Не можело. Този път поемането на дъх не ми помогна и като креснах. Голям скандал стана. Аз крещя в истерия, той мънка, другите клиенти гледат в ужас. Лош късмет било, че се е счупила колата, не я бил правил той. Това е лош късмет, да. Но това, че ме пуснаха да си тръгна с потенциално опасна кола не е лош късмет. Това е престъпна небрежност. И цялото му поведение показваше колко са виновни. Накрая взеха компресор от една катастрофирала кола и го сложиха на моята. Можело значи????? Стана за два часа.

Сега като дойде моят компресор съм им обещала да ги накарам да оправят и най-малкият дефект по нея, защото ми дойде до гуша. Включително и искам нови джанти, защото моите алуминиеви джанти РЪЖДЯСАХА!!!Как да му се не види ръждясва алуминият???????? Може да напишат научен труд върху моите джанти...

А най-сладкото е, че вчера пристигна втора кола, която бяхме поръчали от тях преди три месеца:)

Реклама
# 1
  • Русе
  • Мнения: 603
За всичките дефекти, които даде през годината вече не искам да се сещам,

А най-сладкото е, че вчера пристигна втора кола, която бяхме поръчали от тях преди три месецаSimple Smile


Защо сте поръчвали втора кола, ако не сте доволни от първата?! newsm78

# 2
  • Springfield, VA
  • Мнения: 5 625
Не е трябвало да бързате с поръчката на другата кола...

Съжалявам за неприятностите, някои биха казали : "Какво се чудиш, френска кола..."

# 3
  • София
  • Мнения: 1 224
Ау да.. От Ситроен и ние с мъжа ми имаме хубави спомени.. Решихме да сменяме колата и отидохме до Ситроен да гледаме точно C4. Отиваме в магазина който е до бул. Сливница и Опълченска. Първо въпросният магазин е в един блок. От вратата ни посреща един господинчо с мръсни дрехи , рошава коса и паста за зъби на устната,явно имаше херпес и беше решил да го лекува..  ooooh! Влизаме вътре,гледаме на едно бюро как един дядо (охрана)  уж гледа телевизия,но всъщност спи..Колата не ни я представят,ние сами си разглеждаме.. Просто нивото им е.. нямам думи да опиша  ooooh! Crossing Arms Naughty

# 4
  • София
  • Мнения: 1 308
Поръчахме втора, защото бяха изключително мили и любезни, обслужването винаги е било на ниво и защото като я поръчахме тази още не се чупеше толкова много.

# 5
  • Мнения: 1 172
Гаранция не се покрива за причинени от потребителя проблеми, неправилна експлоатация и т.н. Нямате ли документ, който доказва старото мнение на тези от сервиза - че колата може да се кара така? Аз от всеки сервиз изисквам документ - какво е правено по колата, какъв дефект е отстранен и гаранцията,. която дават за този ремонт. Иначе един казал, друг рекъл, ама накрая аз съм без кола и с ... лв  "назад" за ремонт.

Отностно компресора на климатика - има много особености за карането на кола с климатик, точно заради компресора. Трябва да прочетеш и дали има някакви специални указания в книжката ви с инструкции и обяснения за автомобила. Поне ще знаеш какво да твърдиш, че си спазвала, ако в сервиза ти откажат гаранцията Wink

Преди няколко години имах проблеми с компресор на климатик и се наложи да науча  доста подробности, за които никой преди това не ме беше светнал Sad  Излезе ми доста солено това незнание Sad

Съчувствам ти и ти пожелавам скоро да решите проблема, а след това по-безгрижно ползване на колата и по-малко неприятни емоции заради нея Wink

# 6
  • София
  • Мнения: 163
http://www.kenanoff.com/blog/archives/190

Прочети, помисли, и после....дупе да им е яко!
Ако в срок от 1 месец проблемът ти, за който си направила рекламация не е отстранен имаш право да смениш стоката или да ти върнат парите!
Аман от "недосегаеми", да се научим как да търсим и отстояваме правата си!
Стискам палци!
 #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 7
  • София
  • Мнения: 1 308
Не, те не са отказали гаранцията. Ще го оправят. Явно чкаме компресор от Тамбукту, за да не идва за 25 дни. Това за което съм бясна е, че вместо да ми върнат колата и по този начин да ме излагат на риск да заседна някъде трябваше да ми дадат една оборотна кола и тази да я задържат докато стане безопасна за каране. Но не, ако мине, мине. Ще ми я върнат и ще се надяват нищо да не се случи. Кретени.

# 8
  • Мнения: 2 615
В сервизите се плаща на сменена част, т.е. колкото по голяма повреда отстранят, толкова повече кинти свалят от застрахователите. За счупен фар, сменят цяла предница. После здравите части се изнасят за магазините и печалбата се слага в джобчето. Много им пука за теб и детето!

# 9
  • Мнения: 5 144
От опита ми с тази марка, никога не бих карала повече такава кола.
А колкото до оборотната кола, не се ядосвай, че не са ти дали такава. Много често оборотните коли които дават изобщо не са оборотни. Това са коли, оставени за ремонт, които обаче могат да се карат и в това им състояние. Така че, нищо чудно, да ти вземат твоята кола с повреден компресор и да ти дадат друга със същия проблем за оборотна.

# 10
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Абе хора кой ви би по главата да си купувате такива коли  ooooh!

# 11
  • При гларусите
  • Мнения: 671
Ама наистина защо си купувате тези скапани Ситроени?? newsm78
Това е най скапания автомобил в целия европейски съюз и то е доказано.
Само немски и японски!! Peace Peace Peace

# 12
  • Мнения: 5 144
Абе хора кой ви би по главата да си купувате такива коли  ooooh!

Аааа, моля, моля. Мойта беше служебна. На служебна кола не придирям  Laughing Чупи се, ама какво ми пука. Нали не плащам аз?

# 13
  • Варна
  • Мнения: 950
Разгледай този форум - http://www.citroen-bg.net/forum/viewforum.php

# 14
  • София
  • Мнения: 33
Е направо се почувствах ужасно, докато четях темата - преди 4 месеца си купихме новичък Ситроен C4, за който дадохме всичките си спестени пари. Сега се моля да не почне да се чупи - човек като си купува чисто нова кола определено остава с нагласата поне 3-4 години само масло да сменя  ooooh!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт