Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 ян. 2008, 11:45 ч.

дисбактериоза

  • 377
  • 1
  •   1
Отговори
  • до морето
  • Мнения: 101
Вследствие приема на 2 антибиотика, детето ми получи дисбактериоза (според лекарката)Отказва храна вече няколко дни и е неспокоен. Има ли подходящ препарат за нормализиране на чревната флора след прием на антибиотици? На 1г и 9м е. Благодаря Ви предварително за отговора.

# 1
  • Мнения: 5 760
Можете да давате нормофлор или Лактофлор- те нормализират чревната флора. След два антибиотика е добре да дадете за 2-3 дни Дактарин орален гел 4 х 5мл.(това е перепарат с/у гъбички, които стоят в основата на дисбактериозата.



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт