Има ли абонати на CabelTel и доволни ли сте от обслужването?

  • 4 803
  • 53
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 8 228
Ние сме абонати, но ползваме само кабелна и нет. Цената е 32лв. Каналите ни са около 50, но много не ме вълнува, защото така или иначе гледаме само няколко от тях. Всички, които ме интересуват, присъстват. От нета съм доволна. За 1г досега не е имало никакви проблеми. Ако ми се наложи да свалям нещо, приключвам доста бързо.

# 46
  • Мнения: 2 716
ОК
Отказах се.
Хубаво, че първо се разрових из форума  Laughing

# 47
  • Мнения: 142
Имахме много проблеми преди заради стар модем. След като ни смениха нета нещата се пооправиха. Не сме във възторг обаче.

# 48
  • София
  • Мнения: 423
Aз съм от малкото,които са доволни.От година сме на Трипъл плей и всичко е наред.Вярно отначало телефона прекъсваше,но мислех,че е от самия апарат(купих 2 безжични)Обадих на телефона им да се оплача(наистина след 100 опит се свързах) и от тогава връзката е идеална,плащам по 70 ст. над 150-те  минути,а говорим доста.Интернета е достатъчно бърз (но аз бях свикнала на всекидневното спиране като бях към BG LAN)и кабелната е с кристален образ.От 2 месеца включихме и HBO.От начало ми се стори тъп канал и тъкмо мислехме да го спираме открих,че всъщност никак не е лош.За цялото това нещо 48 лева,Мисля че си заслужава.

# 49
  • sofia
  • Мнения: 249
 АЗ СЪМ МНОГО ДОВОЛНА ОТ ТЯХ.вси4ко ми работи на 6 и цифровата,и кабелната,и тела,и нета.за 3г ъм имала само 1-2 опплаквания

# 50
  • Мнения: 16
И аз съм без забележки към тях като качество на услугите, само дето малко преувеличават скоростите за нета...в смисъл, че цифрите които обявяват не са реални, иначе връзката е постоянна, не прекъсва.....даже мисля, че са по-добре от БТК....

# 51
  • Мнения: 64
Ползваме трипъл плей. Интренетът горе долу става, понякога много пада скоростта. Цифровата кабелна често прекъсва, а телефон нямаме с дни. Обслужването е под всякаква критика - веднъж нямахме интернет 5 дена. След няколко скандала по телефона най-накрая казаха, че ще изпратят дежурните техници в неделя. Предупредихме ги да дойдат преди 11 или след 16 часа, защото все пак беше неделя и имахме планове да излизаме семейно. А те дойдоха в 12:30 точно когато се канехме да тръгваме. Просто нямам думи.... Като изтече договора, ще се включим към друг оператор.

# 52
абсолютно съм недоволна и възмутена. Ползвам услугата и в офиса и в къщи, плащам 120 лв на месец и съм абонат от 5г. Гаврата им става все по- непоносима. Особено след като днес- неделя, /след хиляди обаждания и празни обещания/ обещаха да ми изпратят техник м/у 10 и 11ч и МИ РАЗВАЛИХА НЕДЕЛЯТА, КАТО МЕ ВЪРЗАХА ДА ЧАКАМ Г-Н НИКОЙ.Като им се обадих към 13.30ч да поискам обяснение ми казаха, че били записали грешно адреса и затова техника не дошъл. Помолих ги да ми го продиктуват и се оказа, че не е грешен.Накрая ми казаха да не стоя в къщи и да чакам, а да ходя да си върша работата, а техника ако дойдел и ме нямало, щял да ми звънне. Чудя се- какво им попречи от елементарно уважение и възпитание да ми се обадят към 10ч и да кажат"Абе, госпожо/ балък/ ,не можем днес да Ви изпратим техник- дайте да се уговорим за друг ден и час." Така щяха да ми спестят много нерви.
Сега вече и да ми изпратят техник, ще го върна, не искам да им полззвам услугата, ще се откажа от тях. И ще си търся правата за неустойки, макар, че договорът им от тяхна страна е с повече права ,отколкото задължения!!!

# 53
  • Мнения: 30
Здравейте!

Дайте ми мнение, съвет, отзиви впечатления за различните фирми доставчици на телефон, нет, абелна. Има ли някой, който ползва Кейбълтел в района на Ман. ливади, Борово, Бъкстон? Спрях се на Вестител първоначално. Това, което ме кара да помисля още е, че те не искат да използват вече вградените в стените ми кабели, ами искат наново навсякъде да пуснат тези кабелаци. Аз го смятам за ненужно при условие, че такива вече съществуват и са невидими даже. Какви други доставчици има в този район? Искаше ми се да е 3 в 1 защото излиза по-евтино.

Та, дайте съвет, че нямам сили вече за проучвания.

Общи условия

Активация на акаунт