Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора

София

Мнения: 920
Предписаха ми Ясмин, защото имам проблеми с кожата (акне), като едновременно с това правя и още куп неща. Но хапчетата ми повлияха невероятно добре Praynig ...на кожата, но колко ми е лошо от тях не мога да ви опиша. Пих ги един месец като първите 7-8 дни ми беше много зле (изразява се в гадене, силен метален вкус в устата). След това с останалите хапчета не ми беше зле. Заради това рекох, че ще пия и следващ месец. Очаквах, че около осмия ден ще ми стане по-добре, но не би...И ги спрях. Чудя се въобще как издържах, ама пуста суета.
Преди години съм пробвала да пия Цилест и Диане, но резултатът беше същия и ги спрях на третия ден.
Питането ми е - на някой от вас случвало ли се? Да продължавам ли, да сменям хапчетата ли? Искам да ги пия, защото ефекта наистина е много добър.
Смятам да посетя гинеколог, но нямам такъв, на който да се доверя и затова не съм отишла още.
Благодаря ви   bouquet
Цитирай

всъщност в Габрово, а в сърцето си в Берлин

Мнения: 2 971
Да ти призная честно - пила съм Цилест 6 години, не съм имала такива странични ефекти. Посъветвай се с гиниколога си. Според мен ги смени пак.
Цитирай

София

Мнения: 941
И аз преди години съм пила Цилест и нямах никакви проблеми.Сега от лятото пия Ясмин-също без проблеми.Може би организмът ти просто не понася хапчета,знам ли Rolling Eyes Имам си прекрасен гинеколог,ако искаш ще ти дам координати
Цитирай

София

Мнения: 1 511
Мнението ми е съвсем некомпетентно, но си мисля, че пиенето на всякакви видове люкарства трябва да е само в краен случай  Thinking .  А при положение, че не ти понасят, най-добре спри да опитваш. Трябва да има и друг начин за лечение на това акне  newsm78. Със сигурност си посетила куп козметични салони, но май трябва да търсиш решение в тази посока. Отиди и на гинеколог, за да установиш причината за тази реакция.
Успех.
Цитирай


Мнения: 11 157
Пила съм доста видове противозачатъчни и от нито един вид до сега не са се появявали странични ефекти.
Опитай да смениш вида.
Пробвай с Логест.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 632
Важна е не само марката, а и времето, по което ги пиеш  Peace Имап като твоите проблеми, докато ги пиех сутрин. След като смених времето на вечер след лягане, със същата марка проблемът изчезна...
Цитирай

В сърцето на Пламен

Мнения: 491
Аз пия от 5 год и до сега съм нямала никакви странични ефекти.
Цитирай

София

Мнения: 920
Пия ги вечер по едно и също време. Може би трябва да започна да ги пия сутрин  newsm78
Или да ги заменя...е мисля и ви благодаря за мненията  Smile
Цитирай

София

Мнения: 3 966
Преди да забременея пиех около 6 месеца Ясмин. Чувствах се добре и нямах никакви странични ефекти.
Консултирай се с лекар.  Peace
Цитирай


Мнения: 5 395
Пипиоле- аз пия хапчета от мнооооого време(8 години преди да забременея и сега от повече от година).Никога не съм имала странични ефекти.Но моя приятелка имаше същите оплаквания като теб+кървене по време на овулацията.Лекарката и каза,че просто има жени, на които хормоналните таблетки не се отразяват добре.Непоносимост на организма.
 Мисля,че трябва да ги спреш.Няма да има разлика ако ги пиеш сутрин.
Можеш да пробваш да смениш марката, но....първо се посъветвай с гинеколог. Hug
« Последна редакция: ср, 09 яну 2008, 23:02 от Мечо Пух »
Цитирай

София

Мнения: 631
Преди да забременея пиен Ясмин 3 години. В началото и аз имах такива проблеми-гадене и отпадналост, но в началото незнаех,че може да е от тях и продължих да ги пия. Към 3я месец отшумяха неразположенията(може би организма свиква-незнам).
Цитирай


Мнения: 565
и аз съм пила Цилест и нямах никакви странични реакции
Цитирай


Мнения: 433
Пушиш ли? Почти всички противозачатъчни имат в упътванията си уговорки да се избягва пушене. Но кой знае защо много малко жени им оръщат внимание.
Иначе наистина е до организъм.
Сетих се и за друго. Пиеш ли някакви други медикаменти и хранителни добавки? Може да правят някакво взаимодействие. Гинеколожката ми веднъж се ядосваше колко учудващо много жени забравят да й споменат, че пият някакви илачи, като им предписва хапчета.

Аз самата съм взимала противозачатъчни над 12 г и никога не съм имала каквито и да е реакции - освен поувеличаването на гърдите, което го слагам в графа "приятни"  Laughing
Цитирай

София

Мнения: 4 623
Пила съм доста видове противозачатъчни, включително и Ясмин, но не съм имала такива оплаквания Thinking
Цитирай
Това са едни от страничните действия на противозачатъчните,които след известно време отшумяват.Не ги спирай и почвай хаотично,защото ще си объркаш хормоните.Посъветвай се с гинеколог.Иначе Ясмин,Жасмин,диане-35 са най-новите и добри противозачатъчни и с най-малко странично действие.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора