Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 1 100
Да попитам какви документи е задължително да се съхраняват в магазин за пред данъчните и общината. (за ООД)
Цитирай

Майничка

Мнения: 5 255
Разрешително за касовия апарат, книгата с дневните отчети на касата, разрешително за търговски обект (ако съответната община изисква такова), регистър за рекламациите, инструкциите за противожарна и аварийна безопасност. За това се сещам на прима виста.
Цитирай

София

Мнения: 3
При извършване на данъчна проверка, проверяващите могат да поискат
1.свидетелството за регистрация на фискалното устройство;
2.паспорта на фискалното устройство;
3.контролните ленти - в тримесечен срок от датата на отпечатване на последната касова бележка на съответната лента;
4.електронните контролни ленти;
5.книгата за дневните финансови отчети за текущата година;
Всички тези документи задължително се съхраняват в търговския обект и при поискване трябва да бъдат представени, в противен случай се съставя акт за нарушение.
Това е по отношение на данъчните, за общината нямам информация
Цитирай

София

Мнения: 1 100
касовите бележки и фактурите трябва ли да са прошноровани и прономеровани, и кое друго трябва да е така
Цитирай

София

Мнения: 3
и книгата за дневните финасови отчети.
Преди да започне дейност търговския обект задължително прочети Наредба № Н-18 от 13.12.2006г. на Министерството на финансите за регистриране и отчитане на продажби в търговските обекти чрез фискални устройства и успех newsm10.
Цитирай

София

Мнения: 2 197
При извършване на данъчна проверка, проверяващите могат да поискат
1.свидетелството за регистрация на фискалното устройство;
2.паспорта на фискалното устройство;
3.контролните ленти - в тримесечен срок от датата на отпечатване на последната касова бележка на съответната лента;
4.електронните контролни ленти;
5.книгата за дневните финансови отчети за текущата година;
Всички тези документи задължително се съхраняват в търговския обект и при поискване трябва да бъдат представени, в противен случай се съставя акт за нарушение.
Това е по отношение на данъчните, за общината нямам информация
6.Удостоверение за регистрация на търговски обект.
И в зависимост от дейността - съответните разрешителни.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.