Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 ян. 2008, 19:25 ч.

Въпрос за мултивитаминен сироп Sanostol?

  • 780
  • 12
  •   1
Отговори
  • Лом,иначе Пловдив
  • Мнения: 179
Мили мами искам да ви питам не6то свързано със сиропа Саностол.В понеделник ни изписаха от болницата след едноседми4ен престои заради те6ка ангина и съмнение за пневмония.Бодоха ни цяла седмица по три пъти на ден с Амикацин и Цефазолин.На излизане ни препора4аха да вземем мултивитаминен сироп за подсилване на организма на моето мани4е .От три дена ве4е го давам ,но  от тази сутрин имаме три изхождания с много странен вид.Като полуте4ни и в много  голям обем.На мен ми прили4а на не6то като разтройство.Възможно ли е да е от сиропа?Вие пробвали ли сте го и имате ли някакви проблеми с него? newsm78

# 1
  • София
  • Мнения: 4 293
И двете щерки са пили саностол и сега пак пият периодично  Peace
Не са имали такива проблеми с приемането му, каквито описваш  Naughty

Да не би разстройството да се дължи на приема на лекарства от болницата  Thinking

# 2
  • Мнения: 4 966
И двете щерки са пили саностол и сега пак пият периодично  Peace
Не са имали такива проблеми с приемането му, каквито описваш  Naughty

Да не би разстройството да се дължи на приема на лекарства който сте взимали в болницата  Thinking

И моите.
Какво си давала да яде?

# 3
  • София
  • Мнения: 39 930
И моя не е правил реакция...защо не се обадиш да питаш педито ви от какво може да е?
Дано да е здравичък и да е от някоя храна.....

# 4
  • Мнения: 338
Синът ми го пие от пролетта с малки паузи, но странична реакция не е имало

# 5
  • софия
  • Мнения: 7 282
аз си мисля, че чревната флора се е пообъркала от АБ, едва ли е свъзано със сиропа.

Последна редакция: чт, 10 яну 2008, 23:31 от PolarFox

# 6
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 1 194
Дъщеря ми пие Саностол от доста време и не съм имала никакви проблеми

# 7
  • Мнения: 2 097
И моята дъщеричка го пие от 2-3 седмици,няма промяна в нищо.

# 8
  • Добрич
  • Мнения: 55
Ние го пием редовно,нямам оплаквания сиропчето е много добро!
Моя приятелка също го дава на децата си,а доколкото зная дори и аз като дете с това съм израстнала!

# 9
  • Мнения: 348
По принцип такива изпражнения се получават при прием на АБ. Според нашата педиатърка това е нормално. Скоро давах на сина си АБ, като на четвъртия ден започнах да давам паралелно и вит. сироп Саностол - реакцията беше точно, както и при вас.

# 10
  • София
  • Мнения: 39 930
E добре, при прием на АБ ясно е че е нормално да се получи разтройство...но аз до колкото разбрах, след болницата пие само саностол...това са 4 дни по-късно....според мен не е точно от АБ....освен ако все още не го приема....но да няма такива оплаквания по време на прием и да се появят 4 дни след като е спрян....не ми се връзва....

# 11
  • Лом,иначе Пловдив
  • Мнения: 179
То4но така пие само саностол и ни6то друго ,а яденето е като друг път,закуска макарони или някаква кифли4ка,обяд супа,следобед крем4е или меденка с кисело мляко и за ве4еря аптамил 3,следях много добре какво давам да яде ,тъй като в болницата първите три дни бяхме с много лошо разтройство.Остава ми само саностола.Но вие казвате ,4е не сте имали проблеми с него?Ами да си взема една ле4ебна хумана и да видим резултата.А дали има друг подобен мултивитаминен сироп,които да пробвам.Тук има само този.

# 12
  • София
  • Мнения: 39 930
Има детски марианци(или нещо такова беше)...но не знам дали става за вашата възръст....
Може да пробваш лечебна хумана, но тогава трябва да е само на нея....
Аз бих взела един памперс пълен и при педито на преглед да си каже мнението....

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт