Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора

DE

Мнения: 1 817
Здравейте, момичета! Wink
Бих искала да ви попитам дали подобно нещо се е случвало и на други от вас и каква е била причината?!? newsm78
Като начало искам да кажа, че винаги съм имала цикъл на 31-35 дни, но миналата година от месец март това се промени и сега ми идва на 25-45 дни...
Миналия март бях на преглед. Взеха ми цитонамазка, която беше ок. Това беше на 10тия ден от цикъла ми. На около 20тия ден прокървих еднократно. Кръвта беше тъмночервена, както в началото на цикъл. Прокървяването беше еднократно и за това си помислих, че може да е от цитонамазката Rolling Eyes. Същото се повтори и от април до август.
През август бях на цитонамазка, която пак беше добра и на ултразвук, където всичко беше ок. Повторих прегледа и при друг лекар, оказа се, че имам по-лоша цитонамазка, но на ултразвука всичко беше нормално. Изписа ми антибиотик и каза пак да дойда след 6 месеца. Септември, октомври и ноември нямах това кървене, но през декември отново се появи...
Извинете ме, че стана дълго, но исках да разкажа всичко! Hug
Ще се радвам, ако някой има идея какво би могло да бъде това еднократно кървене! Благодаря ви предварително!!!  bouquet
Цитирай

USА

Мнения: 1 435
Не разбрах кога ти се пада кървенето - горе-долу около овулацията, или...? (Колко е бил дълъг цикъла, в който е било на 20тя ден?) А докторите какво казаха?
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 998
Хормони пускала ли си? Възможно е да е от хормони...Пускането на цитонамазка е хубаво нещо...но то е за диагностициране състоянието на шийката на матката.
Може да е хормонален дисбаланс.
Какви антибиотици пи...?
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
По принцип ако проблемът е свързан с лошата цитонамазка (коя група излезна?), кървенето ще е често, почти ежедневно.
Това при теб ми прилича на хормонален дисбаланс, което значи че трябва да си пуснеш хормонални изследвания.
Прогестерон най-вече, както и другите полови хормони.
Вече съм забравила в кои дни се изследваха, мисля че от 3-5 ден на цикъла всичките, а прогестерона 7 дни след доказана овулация.
Цитирай


Мнения: 1 453
Аз в проблемно забременяване, пуснах подобна тема преди време, на мен зацапването ми беше преди цикъл!
Цитонамазки всичко беше ок, но с ехограф не ме бяха гледали, като отидох на лекар при прегледа се видя, че имам по една киста на двана яйчника, т.нар хормонални кисти- пуснахме изследване  на хормони, и се оказа, че женския хормон естрадиол ми е малко под нормата и затова, са се получили тези кистички и трабва да пия противозачатъчни!!
Цитирай

София

Мнения: 1 334
ZiMa, това, за което се сещам на прима виста е: розова овулация или хормонален дисбаланс. Допускам, че е по-скоро второто.
Направи изследване на репродуктивните хормони - LH, FSH, Prolaktin, Estadiol, Testosteron и Progesteron
Цитирай

DE

Мнения: 1 817
Момичета, благодаря ви за бързия отговор!  bouquet
Juturna, не знам дали е точно по време на овулацията, защото както съм написала, цикълът ми се промени и вече не знам кога ми е овулацията и кога не ми е... Crazy
Хера, антибиотици не съм пила, а се мазах вагинално 7 дни с Далацин. Peace

Според лекарите не е нито от цитонамазката, нито от кисти или други подобни! Хормони не са ми пускани, защото се пускали на 5тия ден от цикъла, а пък аз не живея в България и когато си бях там не можах да ги пусна! Тук в Германия никой не пожела да ми пуска хормони, защото са много скъпи! Whistling Ако е хормонален баланс, то кой хормон не би трябвало да е в норма и ще ми попречи ли на евентуално забременяване? newsm78
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Без да съм сигурна, мисля че прогестеронът е виновникът, ниският прогестерон по-точно.
Знаеш, че той е важен за доброто имплантиране на ембриона.
Цитирай

DE

Мнения: 1 817
А тоя прогестерон само с хормони ли се регулира? И защо се променя при мен? 6 месеца кървене, 3 месеца без кървене, после пак кървене... newsm78 Той по принцип от какво се влияе?
Благодаря ти за отговора  Winkbouquet
Цитирай


Мнения: 1 453
по принцип с противозачатъчни и при мен е от няколко месеца, зацапването-  при мен резултата е  нисък естрадиол, което момичета във форума казаха, че задължително и прогестерона, ще ми е под нормата, още не съм го изследвала и него, защото се прави на 22-рия ден, изписаха ми Линданете 20, за 6 месеца Sad
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Специално прогестеронът се коригира лесно - приемат се таблетки орално или вагинално, Дуфастон или Утрогестан.
Но на първо място - намери начин да изследваш хормоните, пък после ще видим кои не са в ред, сега няма смисъл да го мислиш и да се тормозиш излишно Hug
Не знам на какво се дължи промяната в нивата на прогестерона...
Цитирай

София

Мнения: 1 334
ZiMa, ми ако проблема е в ниски нива на прогестерон (което допускам), а той е хормон, регулирането става със прием на синтетичен прогестерон, хормон, както е писала Стеф.
Причинте не мен така и не ми санаха много ясни. От прочетеното разбрах, че стресът е един от причнителите. Получава се нещо като затворен кръг, защото колкото повече е стреса, толкова повече намалява прогестерона, а спадът предизвиква стрес и нервност.
Изследвай за всеки случай и другите хормони, защото може да има и друг хормон, извън норма.
Цитирай

DE

Мнения: 1 817
Момичета, благодаря ви още веднъж!  bouquet
Цитирай

Плевен

Мнения: 1 737
АЗ  имах подобно нещо няколко години.Какво ли не ми изследваха.При хистероскопията ми махнаха полипи.След това пак същото.Никой не разбра от какво е.Всичко ми е наред. В София ходих,нищо.Притеснявах се,че няма да мога да забременея.но успях след няколко опита.Дори сега след като родих пак ми се появява, но по-малко.
Цитирай

Benelux / Varna

Мнения: 1 366
Извинявам се на авторката, но ще използвам същата тема за да споделя и аз моя проблем:
Моя цикъл е в същия интервал - 35 дни понякога и 45 дни - преди години го нормализирахме с лекарства, но спра ли лекарствата е същото положение- качих малко килограми вече съм 45 и го стабилизирах на около 35 дни.
Ходя поне 2 пъти годишно на гинеколог-профилактично.
На 1.11.2007 бях на преглед- цялостен- вътрешен видеозон, всичко е наред - взеха ми цитомазка и ми изписаха полижинакс за бялото течение. Цитомазката беше Пап 2- катарално-гноен колпит.
На 6.11.2007 ми дойде цикъла отново на 35 дни, след като свърши отидох на преглед да видя дали след полижинакса, колпита е излекуван, междувременно на 24.11.2007 получих кървене - зацапващо ръждиво 3 дни, отидох на лекар веднага и той ми каза че това било овулационно кървене - било нормално да не се притеснявам, понякога се получавало при смяна на сезоните и т.н- нищо не ми изписаха- всичко било наред.
След овулационното кървене на на 24.11. 2007 очаквах естествено месечния си цикъл на от 6 до 10. декември приблизително, но не дойде - помислих че съм бременна. Дойде ми цикъл на 24.12.2007- даже не съм сметнала колко дни са но това са доста дни. На 7.01 отново получих такова овулационно кървене. Силно съм притеснена - уж всичко било наред, а аз определено не мисля така - нормални ли са тези овулационни кървения и на какво се дължат? Дали се дължат на стреса - последно време съм подложена на такъв постоянно.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 40 отговора