Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 ян. 2008, 14:48 ч.
  • Преглеждания  327  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • СОФИЯ
  • Мнения: 101
Здравейте,мами да попитам дали някоя от вас се е сблъсквала с този проблем.Синът ми е на 1г.и 2м. и от 1 седмица е болен. ooooh!Първите два дни с температура,следващите два с разтройство след това му потече нослето и започна една ужасна кашлица...Пи АГУМЕНТИН само два дни ,защото получи разтройство и педиатърът го спря.И от вчера е със ситни червени пъпки по крачето ,дупето и от 2 часа има и по кръстчето.Заведохме го днес до лекаря и той ни каза ,че пъпките са на алергична основа-но и той не знаел от какво може да прави алергия.Дали е възможно да е от АГМЕНТИНА? newsm78

Реклама
# 1
да,възможно е да са от АБ пъпките.щом сте спрели АБ ще отшумят сами...

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт