Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 ян. 2008, 21:37 ч.
  • Преглеждания  995  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • там някъде...
  • Мнения: 147
Здравейте д-р Слънчева,

Бебето ми е на 4 месеца и след снимка и преглед се установи, че има двустранна бронхопневмония. В момента има изписан антибиотик - Зинат и Вентолин. Възможно ли е да има реакции след приема на тези лекарства и облъчването от рентгеновите лъчи? Струва ми се, че е прекалено малък за антибиотик или греша?

Предварително благодаря   bouquet

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Не се очаква някаква реакция. За съжаление това е единственото правилно решение за лечение. В противен случай може състоянието ме много да се влоши и да стигне до болница да има нужда от кислород и отново се изписва същото лечение и допълнително венозни системи и венозен антибиотик.. Бебетата нямат имунитет и не се очаква сами да се справят с такава инфекция.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт