Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора


Мнения: 193
Здравейте! Точно преди 10 дни ваксинираха синът ми против заушка, морбили и рубеола. Снощи вдигна температура 38, свалих я с нурофен. Но сега пак има и незнам ддали да я свалям или да оставя организмът да се пребори. Педиатърката не отговаря. Моля ви, посъветвайте ме.
Цитирай

ГОре на черешата...

Мнения: 11 195
Не мисля, че това е реакция от ваксината - минали са много дни.
Най-вероятно е начало на някой вирус или настинка.
Дай му осцилококцинум.
Цитирай


Мнения: 193
Педиатърката предупреди, че тази ваксина дава реакция след 10 дни!
Цитирай

ГОре на черешата...

Мнения: 11 195
Айде бе! Не вярвам Crossing Arms.
Големият ми син вдигна температура в същия ден, тогава му се поду и зачерви ръчичката.
Я да се включи някой по-наясно, но за мен е невъзможно чак след 10 дни да реагира организмът...
Цитирай


Мнения: 26 187
По-вероято е да е вирус, дъщеря ми го изкара миналата седмица, вдигна два пъти Т, през деня и вечерта и на следващия ден нищо й нямаше  Laughing

Аз над 38.5 давам понижаващи.
Ако е под, оставям я и следя дали вдига или пада, както и състоянието на самото дете.


Дано мине леко и при вас  Hug
Цитирай


Мнения: 193
тази е нов вид!
Цитирай

Някъде там...

Мнения: 5 718
Това е реакция от ваксината. Рубеолната компонента в нея е жива. Инкубационният период на рубеолата е точно 10 дни. Най-много и днес да има температура, до утре ще сте я забравили.
Можеш да прочетеш и тук:
http://www.bg-mamma.com/site/content/view/987/51/
Цитирай

София

Мнения: 1 044
Айде бе! Не вярвам Crossing Arms.
Големият ми син вдигна температура в същия ден, тогава му се поду и зачерви ръчичката.
Я да се включи някой по-наясно, но за мен е невъзможно чак след 10 дни да реагира организмът...
Точно така е. Тази ваксина дава реакция след 10-12 дни. Може да се повиши температурата, може да покашлюква детето. Заведи го на преглед утре, за да се уточни инфекция ли е или реакция. Дотогава сваляй температурата
Цитирай

vidin

Мнения: 2 910
И според мен тази Т не е реакция от ваксината, най- вероятно си е вирус.
Аз бих дала температурнопонижаващо лекарство при 38 градуса, макар да знам, че организма сам би трябвало да се пребори с Т Confused Това е мое мнение разбира се.
Цитирай


Мнения: 193
Много благодаря!
Цитирай

София

Мнения: 5 733
Това е реакция от ваксината. Рубеолната компонента в нея е жива. Инкубационният период на рубеолата е точно 10 дни. Най-много и днес да има температура, до утре ще сте я забравили.
Можеш да прочетеш и тук:
http://www.bg-mamma.com/site/content/view/987/51/
Напълно подкрепям!

На една позната детенцето много тежко реагира на тази ваксина десетина дни след поставянето и. Поради отсъствието на тяхната педиатърка го бяха водили по частни кабинети и всички лекари твърдяха, че е вирус и т.н., дори им изписаха антибиотик!
Добре, че майчето е разумно и последно заведе детето на хомеопат и тя веднага е питала за точно тази ваксина - предвид възрастта на детето.
Температурата на детето е спаднала за 3 дни.


Айде бе! Не вярвам Crossing Arms.
Големият ми син вдигна температура в същия ден, тогава му се поду и зачерви ръчичката.
Я да се включи някой по-наясно, но за мен е невъзможно чак след 10 дни да реагира организмът...
На сина ми преди 5 дни поставиха тази ваксина в крачето.
Цитирай


Мнения: 193
При нас - в рамото.
Цитирай

UK, Harlow/София

Мнения: 7 670


 Не ми се вярва да е реакция от ваксина.Ако има такава се проявява до 72ч. след поставянето й.

 По-добре си заведи детето в някой частен кабинет за да си спокойна.
Цитирай

Gorna Orqhovica

Мнения: 1 404


 Не ми се вярва да е реакция от ваксина.Ако има такава се проявява до 72ч. след поставянето й.

 По-добре си заведи детето в някой частен кабинет за да си спокойна.
Зависи от вида на ваксината,в случая е точно 10-12 дни,т.е  възможно е да е от това,но няма как да се твърди със сигурност.
Цитирай

Джакарта

Мнения: 1 233
Не ми се вярва да е реакция от ваксина.Ако има такава се проявява до 72ч. след поставянето й.

Това е принципът, но точно при тази ваксина евентуалните странични реакции възникват от седмица до 18 дни от поставянето й. По- горе е обяснено защо.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора