Възмутена съм от Спиди

  • 2 531
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 329
Редовно използавм служебно услугите им, но преди празниците реших да изненадам близък с подарък, доставен чрез тях. Това беше на 21.12, до днес не е доставена, обезмисли се въобще, но и стойността не ми е за пренебрегване. Самата ситуация от приятна изненада се превърна в едно притеснение, човекът за когото беше адресирана ми се обажда да пита, какво става, те ме лъжат всеки ден.....Днес им казах, да ми върнат пратката, ако въобще съществува и аз сама ще я доставя, но те си настояват с обещание, че вече днес всичко ще бъде наред. Излизат ми с версията, че на адреса който съм посочила няма такава институция, куриерът е записал грешно, но адресът и телефона за връзка са верни, а никой не е благоволил да се обади и провери или попита?! #Cussing out

# 1
  • Мнения: 525
Аз да ти кажа честно, моята фирма в която работя ползва услугите на Спиди и на ден минат чрез тях хиляди поръчки, когато има проблем звъня в централата, независимо за къде е стоката и винаги хората се отзовават, трябва да имаш само номера на товарителницата. Пробвай да се оплачеш писмено и да опишеше проблема, ако все още има смисъл.

# 2
  • Мнения: 329
Пазя бележката и казвам номера на товарителницата, но доставка няма. #Crazy

# 3
  • Мнения: 525
Пазя бележката и казвам номера на товарителницата, но доставка няма. #Crazy

А в централата ли звъниш

# 4
  • Мнения: 329
Да, на телефона за справки по товарителници никой не се обажда. Правят справка и в последствие ми отговарят, все още не са ми казали, че пратката и унищожена, повредена или изгубена, но не е и доставена, което ме озадъчава. Shocked

# 5
  • Мнения: 139
Това оправдание с грешно посочен адрес от изпращача и при мен са го използвали няколко пъти.  В единия от случаите обаче беше плик с документи и го отворих пред тях да им покажа какъв адрес е написан на самия плик. Оказа се, че куриерът, който е взимал пратката е сменил името на улицата. Освен това са обяснили на изпращача, че са ми звъняли по телефона, но той бил изключен /което не е вярно, но като почнат да се оправдават чак май не се чуват какво говорят/. От фирмата, която ми изпрати нещата са направили рекламация /меко казано/ и от тогава не се е повтаряло с неща изпратени от тях.

# 6
  • Мнения: 329
В моят случай адресът е точен и на него се помещава известен театър, а той записал съвсем друг.Изобщо не е звънил на телефона посочен от мен, който е централа на театъра и биха му обяснили всичко. #2gunfire

# 7
  • Мнения: 983
След като куриерът запише адреса на получателя, вие се подписвате, че сте съгласни с информацията, която е на товарителницата.

# 8
  • Мнения: 329
Права сте, копието е бледо, адресът е точен, но от името, после забелязах, че пише друг -театър София, а отгоре е град София. До сега не съм разглеждала обстойно отрязъка, да ми е за урок. Но въпреки моето недоглеждане не ги оправдавам има телефони, на които никой не се е обадил с дни, ако не бях разбрала случайно, че подаръка не е пристигнал, какво щеше да се случи?! Щяха ли да ме уведомят и кога?

# 9
  • Мнения: 983
Процедурата е ако пратката не е доставена да се прозвъни тел на получателя. Ако тел е грешен се звъни на подателя, за да уточни нов адрес или да му се върне пратката за негова сметка.

# 10
  • Мнения: 12
От 1 година упорито съм се заела да правя анти реклама на въпросната фирма, единия път оставиха пратката във Враца вместо  във Видин, ок съвпада първата буква на града,но втория път стоя една седмица в Сливен,отново вместо във Видин, е тук ми е трудно да си обясня объркването, и в двата случая пратката трябваше спешно да бъде експедирана в чужбина, няма смисъл да обяснявам за нервите .... И мисля че е излишно да коментираме какво сме длъжни ние, защото на прекалено много хора се случват такива неща с тази фирма, което го отдавам на немарливост и от страна на ръководството и съответно на хората,които работят за тях, и ми е чудно как си го позволяват в този век на конкуренция.А ние можем само да направим едно - БОЙКОТ Simple Smile

# 11
  • Linz
  • Мнения: 11 619
При нас пък е имало много гафове с Еконт, но Спиди винаги са били много точни.

# 12
  • Мнения: 139
Процедурата е ако пратката не е доставена да се прозвъни тел на получателя. Ако тел е грешен се звъни на подателя, за да уточни нов адрес или да му се върне пратката за негова сметка.
Само че това не се прави /поне при мен беше така/ Пратката си стои в офиса им и явно чакат някой да си я потърси защото нито на мен са се обадили, нито на изпращача.
Съгласна съм с това че трябва да се проверява адреса на товарителницата и определено с тази фирма трябва да се прави и то много внимателно, но да се преписва друга улица и то не веднъж и после никой да не му пука, че пратката не е доставена ми се вижда малко ..........

# 13
  • Мнения: 329
Най-после пратката е доставена, при това в цялост и нищо не липсва newsm44

# 14
  • Мнения: 983
И мисля че е излишно да коментираме какво сме длъжни ние, защото на прекалено много хора се случват такива неща с тази фирма, което го отдавам на немарливост и от страна на ръководството и съответно на хората,които работят за тях, и ми е чудно как си го позволяват в този век на конкуренция.А ние можем само да направим едно - БОЙКОТ Simple Smile

Ако пуснете тема, колко сте възмутени от еконт, лео експрес и т.н ще се запишат поне още 15 възмутени. Това, че сте работили с една фирма, не означава, че другите са перфектни. Ако не вярвате и имате смелостта да използвате други фирми, опитайте и стискайте палци-ама много силно Peace

Общи условия

Активация на акаунт