Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 228 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 4 969
Въпросът е следния:изгубила съм гаранционната карта на  камерата и възникна проблем Rolling Eyes.Дали е възможно да извършат ремонта в оторизирания сервиз без нея( дали имат някаква информация  по номер на камерата да речем, че се води гаранционна при тях?).
Или пък дали  може да ми се извади нова  гар. карта от магазина, от който е закупена? Rolling Eyes
Цитирай


Мнения: 8 241
Ако пазиш касовата бележка имаш някакъв шанс.. Иначе  Rolling Eyes
Цитирай

София

Мнения: 4 969
Ако пазиш касовата бележка имаш някакъв шанс.. Иначе  Rolling Eyes
За съжаление касовата бележка беше прикрепена още в магазина на гаранционната карта..... Rolling Eyes
 
Цитирай

София

Мнения: 1 806
    Защо не, аз така си бях изгубила гар. карта на лаптопа и ми извадиха нова ! Просто отидох и ми принтираха друга, за 1 минута работа. Друг е въпроса, че в Стантек са много коректни и никога не биха отказали  Smile, виж за друг магазин не знам.     
    Пробвай !  Peace
Цитирай

София

Мнения: 4 969
Магазина е Германос Crazy( ако има значение). Ще ида да се пробвам Rolling Eyes.ДНао  водят някаква документация на продажбите, където да са отразили и моята покупка ...
Цитирай


Мнения: 4 722
За 2бе знам, че въвеждат серийните номера на телефоните в база от данни, ама за Германос ????

А иначе от сервиза директно ще искат да им платиш, така са си по насметка..
Аз за фотоапарата луди ги направих, хем в гаранция, хем не я признаха в сервиза и искаха 120 лв за ремонта.. но един мил мейл до Сони България и комисията за защита на потребителите превърнаха ремонта в гаранционен.
Не може ли да са коректи поначало, а трябва все с нервите и крамолите.

Между другото комисията за защита на потребителите са много бдителни и проверяват всеки сигнал, стига да не е анонимен.
Добре си четете гаранциите и си търсете правата и не казвайте, че имате малко дете.. защото в много случаи сервизите се опитват да ви убедят, че детето е виновно.. #2gunfire #2gunfire
Така се опитаха с нашия фотоапарат, да ама не, защото сина ни не е припарвал до апарата, та камо ли да му бърка в оптиката  ooooh!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.