Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 15 ян. 2008, 12:50 ч.
  • Преглеждания  531  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 4 970
Въпросът е следния:изгубила съм гаранционната карта на  камерата и възникна проблем Rolling Eyes.Дали е възможно да извършат ремонта в оторизирания сервиз без нея( дали имат някаква информация  по номер на камерата да речем, че се води гаранционна при тях?).
Или пък дали  може да ми се извади нова  гар. карта от магазина, от който е закупена? Rolling Eyes

Реклама
# 1
  • Мнения: 8 241
Ако пазиш касовата бележка имаш някакъв шанс.. Иначе  Rolling Eyes

# 2
  • София
  • Мнения: 4 970
Ако пазиш касовата бележка имаш някакъв шанс.. Иначе  Rolling Eyes
За съжаление касовата бележка беше прикрепена още в магазина на гаранционната карта..... Rolling Eyes
 

# 3
  • София
  • Мнения: 1 806
    Защо не, аз така си бях изгубила гар. карта на лаптопа и ми извадиха нова ! Просто отидох и ми принтираха друга, за 1 минута работа. Друг е въпроса, че в Стантек са много коректни и никога не биха отказали  Simple Smile, виж за друг магазин не знам.     
    Пробвай !  Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 4 970
Магазина е Германос Crazy( ако има значение). Ще ида да се пробвам Rolling Eyes.ДНао  водят някаква документация на продажбите, където да са отразили и моята покупка ...

# 5
  • Мнения: 4 917
За 2бе знам, че въвеждат серийните номера на телефоните в база от данни, ама за Германос ????

А иначе от сервиза директно ще искат да им платиш, така са си по насметка..
Аз за фотоапарата луди ги направих, хем в гаранция, хем не я признаха в сервиза и искаха 120 лв за ремонта.. но един мил мейл до Сони България и комисията за защита на потребителите превърнаха ремонта в гаранционен.
Не може ли да са коректи поначало, а трябва все с нервите и крамолите.

Между другото комисията за защита на потребителите са много бдителни и проверяват всеки сигнал, стига да не е анонимен.
Добре си четете гаранциите и си търсете правата и не казвайте, че имате малко дете.. защото в много случаи сервизите се опитват да ви убедят, че детето е виновно.. #2gunfire #2gunfire
Така се опитаха с нашия фотоапарат, да ама не, защото сина ни не е припарвал до апарата, та камо ли да му бърка в оптиката  ooooh!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт